Ik zou Pogacar -> Pedersen doen omdat ik het zonde zou vinden om al die miljoenen op de bank te laten staan… Of kunnen jullie argumenten geven waarom Laporte?
Klopt, ik maak vandaag ook de volgende afweging: als Laporte nog 3 wedstrijden zal rijden (misschien 4), brengt hij dan meer op dan vb. Benoot of Matthews die 7 wedstrijden rijden.
Ondanks het forfait van Laporte voor morgen, gaan er in de plaats zeker geen wedstrijden meer toegevoegd worden aan zijn programma, wat je soms wel ziet bij andere renners.
Mijn plan was om sowieso nu een renner te brengen zoals Benoot, Powless of Matthews..
Normaal zou ik dit doen voor Pidcock, maar door het forfait morgen van Laporte begin ik te twijfelen om hem eruit te doen en Pidcock te houden.
Je vergeet wel de punten van een extra transfer, dus de vraag is brengt Benoot/Matthews meer op dan de resterende punten van Laporte + een extra transfer
Dan is het voor mij Laporte/Skjelmose, wie denk je dat het meeste zal scoren? Als ik Laporte vervang door Pedersen (en niet Pogi plan) zou ik naast Evenepoel, Pidcock en Van Gils (als het meevalt) voor Skjelmose gaan.
Ik zou Pogacar -> Pedersen doen omdat ik het zonde zou vinden om al die miljoenen op de bank te laten staan… Of kunnen jullie argumenten geven waarom Laporte?