Als hij mij in MSR kan overtuigen dan neem ik hem wellicht ook wel, de geschiedenis leert dat je opportuniteiten meteen moet grijpen als die zich voordoen en duidelijk genoeg zijn en enigszins betaalbaar zijn zonder complexe transferconstructies. Het conservatieve 'ik wacht tot de ardennen met transfers' kan je soms een massa punten kosten. Anderzijds kan een opportuniteit ook bedrieglijk zijn 😅.
Beetje afhankelijk of Merlier gaat deelnemen in Bredene-Koksijde.
Ik ga hem niet transferen om enkel in Nokere, Brugge DePanne en Scheldeprijs degelijke punten te kunnen halen. (2 van deze 3 zijn niet worldtour en in 2 vd 3 doet Philipsen ook mee)
ja met het posten van zijn interviews vind ik hem ook wel een rustige en zelfzekere indruk geven, voor MSR krijg ik hem er niet in, maar nu wil ik hem wel 😁
In een interview voor Strade zegt hij dat hij echt in goede vorm is, maar pas piekt binnen 2 weken (dus tegen MSR en de klassiekers erna. In een interview gisteren in Tirreno zegt hij zich nog te sparen met oog op de klassiekers. In Tirreno gaan ze vooral voor Bettiol, Healy en Carapaz.In een interview 4 dagen geleden zegt hij dat hij heel hard focust op de eendagswedstrijden dit jaar om te pieken tegen RVV en Ardennen en rustig zal rijden in de rittenkoersen.
Ik denk dat zijn koersen er nog wel zullen aankomen, zijn piek zal wellicht later liggen doordat hij ook de Waalse klassiekers rijdt. Het is moeilijk om vanaf de Strade t.e.m Luik topniveau te halen.
Powless vervangen voor hirschi of jorgenson of de lie, nu voor MS?
Start volgens idl niet in MSR.
Als hij mij in MSR kan overtuigen dan neem ik hem wellicht ook wel, de geschiedenis leert dat je opportuniteiten meteen moet grijpen als die zich voordoen en duidelijk genoeg zijn en enigszins betaalbaar zijn zonder complexe transferconstructies. Het conservatieve 'ik wacht tot de ardennen met transfers' kan je soms een massa punten kosten. Anderzijds kan een opportuniteit ook bedrieglijk zijn 😅.
Ikzelf ga hem na MSR nemen voor Pidcock. Denk dat Pidcock wel nog goed resultaat kan halen in MSR
Bij mij kriebelt het serieus om De Lie na zijn val te vervangen door de veelzijdige Powless.
In een interview voor Strade zegt hij dat hij echt in goede vorm is, maar pas piekt binnen 2 weken (dus tegen MSR en de klassiekers erna. In een interview gisteren in Tirreno zegt hij zich nog te sparen met oog op de klassiekers. In Tirreno gaan ze vooral voor Bettiol, Healy en Carapaz. In een interview 4 dagen geleden zegt hij dat hij heel hard focust op de eendagswedstrijden dit jaar om te pieken tegen RVV en Ardennen en rustig zal rijden in de rittenkoersen.
Ik denk dat zijn koersen er nog wel zullen aankomen, zijn piek zal wellicht later liggen doordat hij ook de Waalse klassiekers rijdt. Het is moeilijk om vanaf de Strade t.e.m Luik topniveau te halen.
Waaruit leid je af dat hij niet in vorm is? In een sprintersetappe kan je niet echt veel zien.