Je kan hem voor zaterdag eruit halen voor een gokje die mss punten kan scoren in MSR (bijvoorbeeld Matthews, Cosnefroy of Flip). Of anders kan je wachten tot e3, en dan wisselen voor wie in vorm is.Ik vrees dat hij geen potten meer gaat breken dit seizoen, zeker als je zijn strava eens bekijkt. Mocht je nog geen sprintgeweld genoeg hebben is het ook wel een goed moment om een Thijssen of Ackermann te halen.Persoonlijk vind ik Cosnefroy goed aan zijn seizoen begonnen, en een 6e plek in die zware strade toont toch goede vorm.
Ikzelf ga hem tranfereren voor Pedersen, dit is wel enkel omdat ik nog 2M over heb en al een aantal ardennenrenners heb. Jorgenson zou misschien een goeie kunnen zijn in het Vlaamse werk… ook niet uitgesloten dat hij de Ardennen niet zal rijden.
Poll is mss gemakkelijker
Stel je vraag
Powless en Aleotti behouden
Powless en Aleotti -> Van Gils en Morgado
Je kan hem voor zaterdag eruit halen voor een gokje die mss punten kan scoren in MSR (bijvoorbeeld Matthews, Cosnefroy of Flip). Of anders kan je wachten tot e3, en dan wisselen voor wie in vorm is. Ik vrees dat hij geen potten meer gaat breken dit seizoen, zeker als je zijn strava eens bekijkt. Mocht je nog geen sprintgeweld genoeg hebben is het ook wel een goed moment om een Thijssen of Ackermann te halen. Persoonlijk vind ik Cosnefroy goed aan zijn seizoen begonnen, en een 6e plek in die zware strade toont toch goede vorm.
Ikzelf ga hem tranfereren voor Pedersen, dit is wel enkel omdat ik nog 2M over heb en al een aantal ardennenrenners heb. Jorgenson zou misschien een goeie kunnen zijn in het Vlaamse werk… ook niet uitgesloten dat hij de Ardennen niet zal rijden.