Merlier moet het in CBDP,GW en SP afleggen tegen Jasper Philipsen.In NOk tegen Gerben Thijssen.Ik zie hem nog niet winnen tegen Philipsen en onderschat Thijssen niet.Stof om over na te denken 😊
Ik heb er ook 7. Ik ervaar het eigenlijk niet echt als een probleem. Ik heb bewust voor toppers gekozen, veel volk van 6 tot 8 miljoen ook. Geen middenveld van 4-5 miljoentjes. Ik heb het gevoel dat ik tot de Ardennen voor elke koers kandidaat-winnaars heb.
En net voor de Ardennenklassiekers beginnen, plan ik het gros van mijn transfers.
No worries dus 😁
Nee serieus: het is bijlange na niet gezegd dat dit de goede taktiek is. Maar toppers opofferen om mannen van 2 miljoen in te kunnen wisselen voor renners van 4-5 miljoen... Daar zie ik het nut niet van in.
Ja ik heb al overwogen op Pogi thuis te laten, maar pogi is meestal bovennatuurlijk en daardoor heb ik wel wat fomo. Misschien dat ik met mvdp een transferstrategie kan uitdenken, maar daarvoor wacht ik eerst op de persconferentie morgen.
Ik heb zelfde strategie, zit met 6 2miljoentjes, ik gok op de grote namen
Je hebt 3 topsprinters .Je zou er 1 kunnen weg doen.Ik zou dan Merlier kiezen.Merlier en 2 van 2M =11M.
Te verdelen over 3 renners.5M+4M+2M of 6M+3M+2M of 4M+4M+3M.
Ik heb er ook 7. Ik ervaar het eigenlijk niet echt als een probleem. Ik heb bewust voor toppers gekozen, veel volk van 6 tot 8 miljoen ook. Geen middenveld van 4-5 miljoentjes. Ik heb het gevoel dat ik tot de Ardennen voor elke koers kandidaat-winnaars heb.
En net voor de Ardennenklassiekers beginnen, plan ik het gros van mijn transfers.
No worries dus 😁
Nee serieus: het is bijlange na niet gezegd dat dit de goede taktiek is. Maar toppers opofferen om mannen van 2 miljoen in te kunnen wisselen voor renners van 4-5 miljoen... Daar zie ik het nut niet van in.
Blake Quick 😍
7. Das wel de moeite :p
Een topper wegdoen en je budget spreiden