Iemand mogelijk inside info wat het programma van Zingle nog gaat betekenen? Momenteel is er niet veel te bespeuren, als dit zo blijft een stevige contender voor flop van het voorjaar.
Zie post op zijn Instagram: "Na een moeilijke start van het seizoen, gekenmerkt door valpartijen en kleine gezondheidsproblemen, voelde ik dat ik niet meer in staat was om 100% te presteren. Dus heb ik een rustperiode ingelast en ben ik weer aan het trainen."
Die komt niet meer in actie wss. Starten amper met 5 man morgen. Zingle geen koers meer gereden sinds RVV. Ik kan me niet inbeelden dat die denkt een resultaat te behaln in AGR WP of LBL. Nochtans kunnen ze de punten van morgen broodnodig gebruiken. Had ook veel meer verwacht van hem..
Edit : mijn flop van het voorjaar is toch : DVB en Asgreen
Bij mij geen echt dure renners als flop (wel De Lie zoals bijna iedereen), maar toch vooral Axel Zingle als grootste flop.
Er waren nog enkele goede 3M renners (zoals Morgado en Rex bijvoorbeeld) die ik laten links liggen heb voor Zingle van 4M en een 2M-renner. Zingle zou normaal ook veel koersen moeten gereden hebben en heeft ook nog een goed eindschot, maar het werd dus mijn slechtste keuze van het voorjaar(tesamen met het negeren van Pogiboy voor de Italiaanse koersen).
Zie post op zijn Instagram: "Na een moeilijke start van het seizoen, gekenmerkt door valpartijen en kleine gezondheidsproblemen, voelde ik dat ik niet meer in staat was om 100% te presteren. Dus heb ik een rustperiode ingelast en ben ik weer aan het trainen."
Die komt niet meer in actie wss. Starten amper met 5 man morgen. Zingle geen koers meer gereden sinds RVV. Ik kan me niet inbeelden dat die denkt een resultaat te behaln in AGR WP of LBL. Nochtans kunnen ze de punten van morgen broodnodig gebruiken. Had ook veel meer verwacht van hem..
Edit : mijn flop van het voorjaar is toch : DVB en Asgreen
dikke flop idd