Hier nog eens een excel file met de huidige punten van de renners. Ik word hier persoonlijk zeer droevig van 😂. Ik zet de file in de eerste reactie anders komt dat er weer niet door.
leuke file. Toch wel enkele verrassende namen als je sorteert op totaal punten en ook wanneer je kijkt op points per million. Zo'n Consonni bijvoorbeeld: totaal niet op de radar bij mij (ook bij de dames is dat een musthave gebleken) Pollit heeft volgens mij nog nooit zo goed gescoord in voorjaar.
Bij de vrouwen sowieso. Bij de mannen was Consonni bij lidl-trek eigenlijk ingelijfd als leadout voor Milan. Die laatste bleek dan (na de deadline) niet de "sprintklassiekers" te rijden, waardoor consonni interessanter werd. Nu, zijn programma werd dan ook nog eens laat bekend gemaakt terwijl Theuns al overal ingepland was.
Lang verhaal kort, ik nam Ackermann en over het vervolg ga ik zwijgen...
Politt reed een goed voorjaar toen hij in Roubaix 2e eindigde na Gilbert.
Maar doordat zijn tanden de laatste jaren harder blinken dan zijn palmares, door het brede middenveld van 5-6m'ers en de aanwezigheid van Wellens (idd magico, say no more) in zijn team was hij voor mij niet interessant genoeg. Maar Karl VNK wist beter.
leuke file. Toch wel enkele verrassende namen als je sorteert op totaal punten en ook wanneer je kijkt op points per million. Zo'n Consonni bijvoorbeeld: totaal niet op de radar bij mij (ook bij de dames is dat een musthave gebleken) Pollit heeft volgens mij nog nooit zo goed gescoord in voorjaar.
Interessant, doch deprimerend :p
Dank voor de excel. Erg interessant om hier en daar wat te filteren en te vergelijken.