Van je eigen sterkte uitgaan en veel geluk hebben lijkt mij grotendeels tegenstrijdig, tussen een hoop mensen die iets van koers kennen is het gewoon vooral geluk hebben met uw startploeg of uw 'masterplan', het verschil tussen heel hoog eindigen en de middelmatigheid zelve zijn gaat vaak over 1 of maximaal 2 renners, renners die iedereen kent maar doordat er keuzes moeten gemaakt worden niet kunnen gezet worden door iedereen. Verder kunnen sommigen het soms serieus om zeep helpen met buspunten en kopman punten te mislopen of extreem dwaze transfers te doen, maar tussen mensen die het spel langere tijd spelen lijkt mij het verschil dat je hiermee kan halen minimaal.
Dat bedoel ik met uit eigen sterkte gaan u startploeg die je maakt in het begin ,het dosis geluk dat je moet hebben bedoel ik door de vele valpartijen die er tegenwoordig zijn moet je altijd hopen dat er geen renner van u team erbij zit ,kennis is cruciaal,en inderdaad je kunt hetzelf naar de vaantjes doen door onnodige buspunten en dan heb je het spel met de kopman.Zoals gisteren is dat gissen het was een van de twee.Dat gaat nu zeker meespelen nog 5 te gaan ,als je telkens de juiste kopman hebt is dat 5x25 = 125 punten en bij 2 =100punten en dan heb je de puntenverdeling ,bij een juiste kopman is dat nog eens 420 punten extra doe daar dan die 125 erbij dat is 545 punten, dus kopman is zeer cruciaal .
Alle 3
Blijf 6de op 10 punten met 2469 pt.van de eerste weeral 3 punten ingehaald!
Puntenpakkers
Pogacar - Evenepoel
Evenepoel - Skjelmose
Pogacar - Skjelmose