Voor de aankomende sprintkoersen heb ik voorlopig enkel Philipsen, Theuns, Lamperti en wat 2M'tjes. Voor de rest heb ik momenteel WVA, MVDP, Pogi, Laporte, Pedersen, Pidcock, Wellens, De Lie, Mohoric en Van Gils. Ik ben van plan om Pidcock nu te transfereren voor Thijssen, die zowel Nokere als Bredene meerijdt. Hierdoor mis ik Pidcock dus wel in San Remo. Na San Remo ben ik van plan Pogi te transfereren voor Merlier. Pidcock neem ik dan terug voor Amstel en Pogi neem ik dan terug voor LBL. Mijn laatste transfer gebruik ik voor Evenepoel. Wat denken jullie hiervan? Over Pogi terugnemen voor LBL twijfel ik het meest.
top of page
bottom of page
Als je een renner er uit en terug in doet kan je best een andere ardennen renner nemen die ook vlaamse koersen rijdt, dan moet die renner tijdens de vlaamse koersen enkel evenveel opbrengen dan een goede ardennen transfer (80-100 punten). Als je dan een vlaamse coureur zet moet je er geloof in hebben dat die eerder 150-200 punten gaat opbrengen, anders is het niet rendabel genoeg in mijn ogen.