Even tijd voor een reflectie. Wat vonden jullie van vandaag? Wat doen met de favorieten die DNF reden vandaag? Wie komt naast Pogi op het podium zondag?
Vele vragen, weinig antwoorden. Antwoorden zijn welkom, nog andere vragen tuurlijk ook. Liever het van de 1ste keer goed doen dat we geen remediëring moeten maken hé.
Ayuso was een weggegooide transfer.
Met 7 man in de ploeg ( Hirschi, Benoot, Teuns, Pidcock, Van Gils, Skjelmose & Jenno Berckmoes) haal ik schamele 78 punten. Benoot, Van Gils en Teuns pakken wat punten. Had op wat anders gehoopt en dat is understatement 😅. Bewijst nog maar eens hoe onvoorspelbaar het hele voorjaar is. Ondanks lage score maak ik toch sprongetje van 400 plaatsen en kom ik top 1000 binnen.
Ik heb 60 punten gepakt, rank 15000 van de dag en stijg toch van plek 650 naar 500..
Ik heb 2 renners die uitgereden hadden die punten gepakt hebben. Had natuurlijk op veel meer gehoopt.
Maar bon, jammer voor de koers, maar respect voor de renners die het uitgereden hebben!
Ik denk dat de DNFen vooral zijn van de renners die hopen ik Luik mee te doen en dus geen extra risico's namen. Voor de renners die wel uitgereden hebben hoop ik voor hen dat ze goed recupereren!