Is er buiten pro cycling stats en sporza nog ergens een manier om rennersprogramma's op te zoeken. Ik heb veel interessante renners die ik in men ploeg zou willen zetten maar telkens als ik ze opzoek op pro cycling stats rijden ze dan blijkbaar ofwel geen enkele koers ofwel zijn hun programma's dan nog nie bekend maar ik vraag me of die bij een 3 miljoen renner wel überhaupt op pro cycling zullen komen?
top of page
bottom of page
Ik zoek vaak de rennee op google en dan klik je op 'nieuws' en dan zoek je naar artikels over die renner. Vaak krijg je dan nuttige info en ook wat ze gaan/willen rijden
https://www.deleadout.com/post/dit-is-het-programma-van-de-renners-in-de-sporza-wielermanager
Wachten,maar Phillipsen doet zeker het openingsweekend en de meeste klassiekers,MVDP start in MS dat is en de grote klassiekers + LBL is een grote kans.
je kan wel beredeneerd gokken voor veel renners
Natuurlijk wel maar enkel voor het openingsweekend, die kleine garnalen worden doorgaans pas bevestigd bij het indienen van een definitieve ploeg en dat is doorgaans pas 4-5 dagen voor de koers zelf. De rest moet je gewoon inschatten en vooral hopen dat de inschatting iets of wat klopt.