Als je enkel op zoek bent naar het aantal races (voorlopig volgens PCS) heb ik ze hier opgelijst (2 of 3M renners, 5 of meer wedstrijden). Dit geeft natuurlijk geen enkele garantie op punten.
Renner met veel potentieel zoals er veel zijn in de categorie 3m. Je kan je de vraag stellen of hij al ooit over kasseien gereden heeft (zonder dnf). Fayetteville kent hij blijkbaar als zijn broekzak maar daarom rijd je hier nog niet per se iets bij elkaar. Ik vind het daarom een te grote gok. Maar wel om mee uit te pakken als hij dan toch goed punten pakt.
Als je enkel op zoek bent naar het aantal races (voorlopig volgens PCS) heb ik ze hier opgelijst (2 of 3M renners, 5 of meer wedstrijden). Dit geeft natuurlijk geen enkele garantie op punten.
Volgens mij gaat hij in de kleinere koersen een trapje lager staan dan Ackermann en Hofstetter.
Eventueel wel teampunten als zij zouden winnen.
In de echte grote koersen gaat hij wellicht nog wat tekort komen, maar je kan hem nemen omdat hij veel rijdt.
Voor 2M zou ik hem wellicht genomen hebben, maar voorlopig heb ik hem niet.(3M)
Renner met veel potentieel zoals er veel zijn in de categorie 3m. Je kan je de vraag stellen of hij al ooit over kasseien gereden heeft (zonder dnf). Fayetteville kent hij blijkbaar als zijn broekzak maar daarom rijd je hier nog niet per se iets bij elkaar. Ik vind het daarom een te grote gok. Maar wel om mee uit te pakken als hij dan toch goed punten pakt.
Overhypet
Is er een reden waarom hij de laatste dag niet had afgewerkt in de tour de la provence?
Voor die prijs kunt ge niet sukkelen hé. Vind het een gokje waard.
Idd veel koersen maar dan gok ik liever op een 3m die bv maar 4 koersen rijdt maar met meer potentieel