Van Gils zie ik eerder als eentje om er in te brengen voor de ardense klassiekers. Budget zal er zowiezo genoeg zijn, bijvoorbeeld: MVDP na Roubaix eruit en Van Gils er in
Ik heb momenteel ook nog een Pogi team en een Pidcock team, maar in mijn Pogi team staat zelfs Van Gils. Heb je niet teveel 3M'tjes? Ik zou daar in snoeien..
Voor plan Pidcock gaat iedereen er vanuit dat hij makkelijk 2e zal worden in Strade. Ik weet dat nog zo niet en qua zekerheid kopmanpunten tikt dat wel door.
5de middelbaar leerstof van nederlands is op saus 😂, maar Jos heeft idd iets in gang gezet, maar nu dat zijn programma interessant is geworden pak ik hem wel gewoon.
Yes dito apn 2024
Van Gils zie ik eerder als eentje om er in te brengen voor de ardense klassiekers. Budget zal er zowiezo genoeg zijn, bijvoorbeeld: MVDP na Roubaix eruit en Van Gils er in
Een no-brainer noemen ze dan dat. Jos zorgt er voor dat we niet meer moeten nadenken en dan doen we dat ook niet meer, he!!
Ik heb momenteel ook nog een Pogi team en een Pidcock team, maar in mijn Pogi team staat zelfs Van Gils. Heb je niet teveel 3M'tjes? Ik zou daar in snoeien..
Voor plan Pidcock gaat iedereen er vanuit dat hij makkelijk 2e zal worden in Strade. Ik weet dat nog zo niet en qua zekerheid kopmanpunten tikt dat wel door.
Heb pogi ook nie + 2M In de plaats heb ik een 7M+6M en een 2M naar 3M gebracht.
En als je de optie pidcock neemt, is er geen andere mogelijkheid om bijvoorbeeld een pogacar er in te zetten en daarna met transfer uit te halen?
Lijkt me niet echt een dilemma. Pidcock dus
Vooral Pogi of Pidcock was ook mijn grootste dilemma. Ik ben voor Pidcock gegaan...
Pidcock + hofstetter + lazkano🥺