Wie gaat er nog meer punten halen, Skjelmose, Pidcock of Skjelmose? Ik twijfelde eerst tussen Pidcock en Skjelmose maar nu Matthews zo in vorm is en Pidcock gevallen is...
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (11)
bottom of page
Die Skjelmose staat wel scherp, geen grammetje vet, best wel een beetje eng gezicht.
Hoop niet dat hij nu snel vatbaar is voor ziektes.
Het is niet dat er iemand valt om hem dan te vervangen dat noemen we een paniektransfer .bv. Pidcock de Amstel is pas op 14 april .Dat is 14 dagen .
Ik hoor steeds dezelfde namen terugkeren. Als je echt nog goede zaken wilt doen en durft te gokken, zou ik toch voor andere namen opteren dan de no-brainers die iedere wielermanager intussen al heeft. Dan denk ik vooral aan een Cosnefroy/Ayuso, afhankelijk van de resultaten in Baskenland en de Loire. Of zie ik het verkeerd?
Skjelmose is vooral een musthave voor Huy denk ik. In de andere koersen kan hij netjes top 10 of zelfs top 5 rijden.
Pidcock is zowel voor de amstel als voor Luik een zeer interessante pion, al weet je niet wat die val met hem gedaan heeft. ( Het is natuurlijk wel nog 2 weken)
Matthews ligt bij mij in de weegschaal met van Gils voor t kopmanschap voor de Brabantse pijl, dus zeker geen slechte keuze. Hij kan ook in zowel amstel als luik het sprintje winnen van de achterliggende groep (als de jury niet dom doet).
Allemaal dus interessante namen.
Voor mij makkelijk, gezien ik Matthews en Pidcock al heb en Skjelmose nog ga inbrengen ;)
Voor mij voorlopig Skjelmose.
Skjelmose gisteren 3de in tijdrit baskenland.Voor mij skjelmose.