Mcdonald's tangy bbq sauceoffers a delightful mix of sweet, tangy, and smoky tastes. This special BBQ sauce starts with a rich tomato paste and is blended with vinegar and a variety of savory spices.
Heeft er iemand na het oplossen van de problemen ook nog steeds geen zicht op zijn punten? Geen zicht op punten en niet zichtbaar in het algemeen klassement...
Vorig jaar was de opkomst toch identiek, of doet er nu een heel ander doelpubliek mee bij de vrouweneditie waardoor het aantal gelijktijdige gebruikers is gestegen? Vreemd dat ze iets nieuw lanceren maar geen extra reserve voorzien.
Zo'n groot budget hebben die niet hoor, zeker in een duur jaar voor de vrt als dit jaar. Vorig jaar was er geen vuelta manager omdat er te weinig budget was bv. ...
Vorig jaar ook al veel problemen dit jaar nog erger. Speel nog spellen maar daar nooit problemen. Waarschijnlijk gebruiken ze voor dit spel ergens een oude server in een donkere kamer die gehackt is als torrentsite ofzo🤣🤣🤣
"De ideale ploeg van de Sporza Wielermanager 2023 eindigde met 4.316 punten, dat zijn er maar liefst 1.116 meer dan winnaar Nicolas Delbecque (3.200 punten)."
Het is inderdaad raar, vroeger lag dit aan dat het te druk was op de server, maar nu werkt hij al heel de dag gewoon slecht en voor vandaag was het ook vaak met moeite. Ik vond het al vreemd dat toen ik wou kijken vooraf hoeveel ploegen er ingeschreven waren dat er geen rangschikking beschikbaar was, terwijl bij vorige edities je dit altijd kon raadplegen - ook voor de start.
Echt, maak een app die nen euro of 2 kost, dan hebt ge ineens gemakkelijk €100.000 binnen om dat te maken. Dat heb ik er gerust voor over hoor! Nu zegt het zelfs dat het een protected website is bij mij en dat ik een wachtwoord moet ingeven....
Mcdonald's tangy bbq sauce offers a delightful mix of sweet, tangy, and smoky tastes. This special BBQ sauce starts with a rich tomato paste and is blended with vinegar and a variety of savory spices.
Heeft er iemand na het oplossen van de problemen ook nog steeds geen zicht op zijn punten? Geen zicht op punten en niet zichtbaar in het algemeen klassement...
Vorig jaar was de opkomst toch identiek, of doet er nu een heel ander doelpubliek mee bij de vrouweneditie waardoor het aantal gelijktijdige gebruikers is gestegen? Vreemd dat ze iets nieuw lanceren maar geen extra reserve voorzien.
Niet de mijne, maar tis niet gelogen
Ik ga hier midden in de nacht niet zitten frutselen aan mijn ploeg voor morgen. Duurt nu al van bij begin koers. Wat een circus! 🤡
Als je zoveel budget steekt in recrutering van nieuwe gebruikers via allerhande zwaar betaalde advertenties, moet je tenminste zorgen dat uw platform de ingeschatte deelnemers aankan. Helaas zie je dit enkel gebeuren bij gesubsidieerde initiatieven. Een privé onderneming denkt 2 keer na voor het geld door de ramen smijt...
Vorig jaar ook al veel problemen dit jaar nog erger. Speel nog spellen maar daar nooit problemen. Waarschijnlijk gebruiken ze voor dit spel ergens een oude server in een donkere kamer die gehackt is als torrentsite ofzo🤣🤣🤣
ik zie nu dit. Klassement van de Tour?
Ben ik even blij dat ik mijn teams al heb aangepast voor de eerste 3 koersdagen
Nu is er een password protection
Ze mogen ook eens een zoekfunctie zetten (zoals dat vroeger was) zodat je anderen in de rangschikking kunt opzoeken
Ze hadden de Wielermanager voor mannen en vrouwen meer moeten scheiden, daar loopt het ook vaak scheef, de vorige dagen al zelfs.
Het is inderdaad raar, vroeger lag dit aan dat het te druk was op de server, maar nu werkt hij al heel de dag gewoon slecht en voor vandaag was het ook vaak met moeite. Ik vond het al vreemd dat toen ik wou kijken vooraf hoeveel ploegen er ingeschreven waren dat er geen rangschikking beschikbaar was, terwijl bij vorige edities je dit altijd kon raadplegen - ook voor de start.
Waarschijnlijk druk op de server, is in het verleden ook wel eens gebeurd, en komt uiteindelijk wel weer goed. Gewoon een beetje geduld hebben.
Ze moeten dringend ne app maken. Of tenminste werken via de sporza app.
Nee.
Ik kan mn team voor morgen ook niet aanpassen en vandaag 700.000ste of zoiets.
Het loopt in het honderd sinds die vrouwen erbij zijn gekomen ;)
Lukt momenteel ook niet bij mij.