Als je kijkt naar hoe Visma is veranderd ten opzichte van vorig jaar (met ook nog Jorgensen, Tulett en Uijtdebroeks erbij), vrees ik ervoor dat Jan weinig kans zal maken.
Ik had vanmorgen hetzelfde idee eigenlijk, want rijdt wel wat koersen. De vraag alleen is hoeveel hij zelf voor winst zal mogen gaan... Kost wel maar 5M ipv Jorgenson vb 6M.
Ik overweeg hem zeker ook, kan een hele goede keuze zijn als hij kansen krijgt.
Superknecht, paar keer dicht waarschijnlijk, maar zal ook enkele keren volledig laten lopen nadat hij zijn werk heeft gedaan.
Gaat superknecht worden... niks niks minder. Zeker met Jorgenson er nu nog eens bij
Als je kijkt naar hoe Visma is veranderd ten opzichte van vorig jaar (met ook nog Jorgensen, Tulett en Uijtdebroeks erbij), vrees ik ervoor dat Jan weinig kans zal maken.
Ik had vanmorgen hetzelfde idee eigenlijk, want rijdt wel wat koersen. De vraag alleen is hoeveel hij zelf voor winst zal mogen gaan... Kost wel maar 5M ipv Jorgenson vb 6M.
Vorig voorjaar ook sterk, maar staat nog zen trapje lager dan de andere mannen bij JV, je zou kunnen gokken maar ik vrees dat hij zal moeten werken