top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Steun aan Stefan Kung en familie ,dit wil niemand meemaken.Dus aan alle wielermanagers steun hem!
Steun aan Stefan Kung en familie ,dit wil niemand meemaken.Dus aan alle wielermanagers steun hem!
17 opmerkingen
Opmerkingen (17)
bottom of page
Ik heb een boodschap gestuurd via zijn Instagram .Ik heb dit in naam gedaan van alle sporzawielermanagers.Ik weet dat hij de wielermanager volgt dus het bericht is gestuurd,dit met volgend bericht : Beste Wout wil je een steunbericht sturen naar Stefan en zijn familie voor zijn verlies van zijn kindje en dat hij niet alleen staat en dat je snel terug komt .
Je kan die steunbetuiging misschien via wva doorspelen aan Kung, die zullen wel ergens connecties hebben. Hier zie ik er de noodzaak niet meteen van in, iedereen zal hier wel medeleven voor kunnen opbrengen maar ik vrees dat Kung dit niet gaat lezen.
Aan de mensen die nog in het duister tasten. Kung en zijn echtgenote hebben vorige week een miskraam gehad en nu neemt hij, volledig terecht, wat tijd voor zichzelf. Voor de fanatiekelingen onder ons, hij maakt zijn entree terug in Nokere
Ik heb precies iets gemist?
Ik vind deze uitspraak niet op zijn plaats, natuurlijk steun ik kung, maar verplichten om te steunen vind ik niet oké. Sommigen hebben een andere mening over dit onderwerp. Maar begrijp me niet verkeerd, ik steun hem zeker.
Mijn onvoorwaardelijke steun aan Stefan en iedereen die zulke dingen moet doorstaan.