Ik heb alles goed uitgerekend en ik ga pas een transfer doen met de Amstel ,en dit voor beide klassementen en aangezien de punten in BP voor de winnaar 60 punten is en de BP altijd vreemde uitslag als uitkomst heeft..Daarbij heb ik op de resultaten van dit jaar en de resultaten van vorig jaar uitgerekend en dan gaat het tussen 2 namen :Skeijlmose en Healy ,van gils heb ik al en Pidcock ook.Die knoop moet ik nog doorhakken ,en vermits Wellens en Morgado morgen meedoen kan daar de winnaar wel uitkomen.Ik heb ook met mijn goeie maat overlegd en die zei hetzelfde.
In jou plaats zou ik dan voor Skjelmose gaan, Healy zal zijn kunstjes moeilijker kunnen herhalen en oogde vorig jaar ook beter in de voorbereiding (winst in GP industria)
Het zal de Deense kampioen worden ,zondagmorgen zal ik mijn transfer doen.je weet nooit met al de valpartijen.
In de mini-competitie hebben de 2 van de 3 teams voor mij Van Gils, dus door hem te nemen, ga ik niet inhalen.
Plan nu is om Pogacar, Skjelmose en Teuns/Gregoire/Hermans te brengen.
Hermans kan wel 10 bonuspunten pakken als MVDP wint, wat overeenkomt met een 13e plaats in Luik of een 12e plek in de Amstel of Waalse Pijl
Teuns. Gregoire nog nie genoeg bewezen & Hermans last + nie goed genoeg + rijden voor vdp
Grégoire!!!
Daarnaast zal Van Gils de amstel winnen :)
Quinten alleen kopman BP,Luister naar de nieuwe podcast van de kopman .In de andere knechten voor de king en heeft nog last van de val in Baskenland.