Benoot het voordeel van de twijfel gegeven, maar begin nu toch spijt te hebben van die keuze. Tiesj er toch inhouden of hem uit transfereren? En wat is dan een goed alternatief?
Ik snap niet waarom iedereen zich al zorgen begint te maken na amper 3 koersen. Het kan heel goed zijn en gebeurt vaak dat renners goed zijn in het openingsweekend en daarna slecht zijn en andersom. Benoot gewoon laten staan, zal ongetwijfeld nog punten opleveren
Onbekend lid moet zich wegsteken om stoer te doen Reaper, hij is een beetje jaloers omdat hij niet genoeg aandacht krijgt. Ofwel is hij begonnen met Benoot en zit hij nu met stress omdat hij nog niet presteerde zoals gehoopt
Ik snap niet waarom iedereen zich al zorgen begint te maken na amper 3 koersen. Het kan heel goed zijn en gebeurt vaak dat renners goed zijn in het openingsweekend en daarna slecht zijn en andersom. Benoot gewoon laten staan, zal ongetwijfeld nog punten opleveren
Benoot gaat goed zijn als hij terugkomt van hoogtestage ik zou hem houden.
Er uit voor Morgado/Gautherat/Naessen?
Campenaerts ook sterk aan het rijden.
Gewoon houden, hij rijdt nu niet tot E3 en dat was op voorhand geweten, dus geen reden om hem nu te transfereren.