Toppers 10+ miljoen samen met een aantal 7-8 miljoen mannen betekent een hoop pannekoeken van 1-3 M. Die goedkope dark horsen wordt altijd mooi over geluld maar dat is toch altijd maar zien.
Daartegen de 10+ M toppers met een groot blok 5-6 miljoen mannen spreekt mij toch beter aan. Hierbij een enkel talent 3-4M. dit betekent wel geen: De Lie/Pedersen/Powless/Mohoric enzovoort
Zeker niet, 8m+8m+2m zal veel meer opbrengen dan 6m+6m+6m, van de toppers tss 7-8 weet je dat ze er staan en kan het je een kanon aan punten opleveren, maar bij 5-6 renners is dit toch een vraagteken en zullen 8e ofzo eindigen terwijl uitschieters van top 5 véél en véél voordeliger zijn.
Een topper transfereren kost telkens 1,5 M..Hier toppers er allemaal in .Naar de klimkoersen toe op het einde enkele toppers er uit en je moet niks extra opleggen voor de klimtoppers.De pannenkoeken van 2-3M moet je ploegmakkers kiezen van de toppers die ook starten id koersen vd toppers zodat ze punten krijgen als de topper wint.
Die 4 staan er bij mij wel degelijk in. Maar ik kies ervoor om te transfereren met de toppers. VDP staat er niet van in het begin bij. Pogi is twijfelgeval vanwege zijn programma