Post in afwachting, maar moet wel antwoord weten
Ik deed al Pogacar -> Pedersen (achteraf gezien moest ik Laporte eruit doen)
Maar zouden jullie nu Stuyven erinbrengen voor Laporte? De vraag is of Stuyven meer zal opbrengen dan Laporte + 4e ardennentransfer.
Mijn 3 ardennentransfers worden Pogi-Evenepoel-Pidcock (genoeg budget), de 4e zou dan Van Gls/Skjelmose/... worden
transfer
Laporte -> Stuyven
transfer sparen
Ik heb ook nog 5 transfers over en dezelfde dilemma dan jou.
4 zekerheden volgens mij zijn Remco, Pogi, Skjemose en Van Gils. (Pidcoxk heb ik al)
Dan heb ik nog 1tje over, kan dus perfect Stuyven voor laporte.
Twijfels!
Sparen kan ook natuurlijk, maar wie gaat er dan nog meer punten pakken in de ardennen?
Ik ga Laporte houden in de hoop dat hij samen met een ardennentransfer meer opbrengt dan Stuyven
Stuyven moest je denk ik gisteren ingebracht hebben.
Ik heb zelf spijt dat ik voor aanvang Stuyven heb gewisseld vr Theuns. Maar goed, da’s praat achteraf. Zelf ga ik Laporte houden en mijn vier resterende wissels houden voor na Roubaix. Ik ga pas achteraf weten of t n goeie beslissing was. Maar als je vandaag 1 wissel zou moeten doen, dan lijkt me Laporte out Stuyven in de meest voor de hand liggende.
Stuyven had ik al van bij het begin. Nog geen spijt van gehad.
Ik zit met exact dezelfde twijfel. Aan de ene kant rijdt Jasper super, maar aan de andere kant voel ik me wat late to the party. Gisteren een eerste transfer gedaan door Jorgensen erin te brengen voor Thijssen, dat bleek een goeie zet. Maar nu Laporte eruit en ik heb er nog maar drie over voor de klimmers.
TLDR: ik weet het ook niet.