Ik zou misschien de lie en van baarle willen wisselen voor Pederen en Van Gils... Lijkt jullie dit verstandig of verwachten jullie nog veel van bijvoorbeeld Van Baarle?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (3)
bottom of page
DvB winnaar Roubaix in 2022. Ik hou hem nog in mijn team.
Ik snap zeker de transfer van De Lie, maar Van Baarle schrijf ik nog niet af. Noem het misschien ijdele hoop, omdat ik hem ook heb. Is ook ex-winnaar van Roubaix natuurlijk en dat is zo'n koers waar veel kan gebeuren (negatief of positief). Ik geloof ook dat frequente valpartijen niet altijd alleen maar pech zijn, kruipt soms ook in 't kopke, dus dat spreekt dan weer tegen hem. Ben geneigd hem te laten staan. Pedersen: ja, die had je al moeten hebben natuurlijk. Zoals zo vaak vermeld in het forum: gaat hij meer punten halen in de drie resterende koersen dan een Ardennentransfer? Ik ben geneigd om te zeggen van wel. TLDR; De Lie eruit en Pedersen erin. Zoek nog een andere underachiever die naar huis mag. Ik zou VB houden.
Ik vermoed dat je van Baarle er ook uit doet omdat je tekort komt om rechtstreek De Lie -> Pedersen te doen. Van de Lie verwacht ik niet heel veel meer, Van Baarle kan nog.