Voorlopig heb ik deze ploeg. Mijn plan van in het begin was om na MSR Pidcock te transfereren naar een Benoot, maar twijfel toch wat. Kunnen jullie mij eventueel tips geven? Hangt natuurlijk ook af van MSR zelf & vorm van de renners.
top of page
bottom of page
Je hebt wel een luxeprobleem 😆 Ik zou wachten tot na MSR en Pidcock er idd uit halen voor Benoot voor E3 tenzij er signalen komen dat hij niet fit is, of een andere renner zich in de kijker rijdt zoals een Matthews.
Dit is ook mijn basisteam. Alleen heb ik Asgreen ipv Kung. Ik ben ook aan het nadenken over een transfer na MSR. Eerste idee was Powless, maar te twijfelachtig nu denk ik.
Ik denk aan Benoot, eventueel Hirschi of Matthews. Jorgenson ook interessant maar rijdt (wellicht) geen Ardennenklassiekers. Skuijns gaat nog verschillende klassiekers toevoegen aan zijn programma. Mss wel een gokje waard.
Lijkt me een goede transfer om te doen net voor E3. Natuurlijk is er momenteel weinig geweten over Benoot, want hij is op hoogtestage. Je hebt nog een week de tijd om na te denken wie in te brengen.
Het is me wel opgevallen dat je 4 renners hebt van UAE, zonder Pogi.
Als je hem nog wil inbrengen later, ga je dan zeker 1 moeten wegdoen van UAE..