Ik ben van plan Pogacar er voor de E3 uit te halen en dan met de Ardennen er terug in te zetten. Momenteel overweeg ik Hirschi, Van Baarle, Benoot of Jorgenson maar ik zou Capiot er ook uit kunnen halen en dan kan ik 2 van deze namen kiezen (tot 15mil). Zou ik dit doen of hou ik het enkel bij Pogacar om zo transfers te sparen voor Philipsen en Pedersen etc te wisselen met Evenepoel en dergelijke. (momenteel heb ik nog 5 transfers ter beschikking)
top of page
bottom of page
Dan zou ik Benoot halen omdat hij ook rijdt in de Ardennen. Maak zoals Olivier hieronder zegt zeker de rekensom met renners die later terug wilt halen. Pogacar, Evenepoel, Pidcock en bv. Skjelmose kosten samen 41.5M. Dat betekent dat je Wout (12), Laporte (10), Philipsen (9) en Pedersen (8) moet wegdoen met je 4M overschot (transfer Pogacar --> Benoot bijvoorbeeld).
Qua namen kan ik je geen advies geven, maar ik kan je wel waarschuwen dat je in de ardennen niet zo makkelijk Pogi + Evenepoel +1 goede kan nemen zonder reserve budget.
Wout + Laporte + Philipsen = 31 mlj
Pogi + Rempo= 24.5 -> overschot = 6.5M (daar koop je max een 5M renner van)
Je bent al helemaal de pineut als je Pogi + Remco + Pidcock wilt halen. Dat kan ENKEL als je Wout + MVDP + Laporte eruit haalt. Maar kans bestaat dat er overlappende programma's zijn.