Het is en blijft gissen, raden, vermoeden, speculeren, raden, imagineren, assumeren, koffiedik kijken. Iedere beslissing is een (berekende) gok die al dan niet goed kan uitkomen. Niemand heeft het antwoord, de toekomst is onzeker.
Het overwegen waard of hirschi maar het blijft een gok als die waal plots DDV of GW wint, ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren maar het blijft een risico.
Ik denk aan dezelfde transfer maar ik heb ergens gelezen dat Powless dit jaar pas op zijn top wil zijn in de Ardennenklassiekers. Ik laat De Lie nog enkele koersen rijden en vervang hem misschien door Powless in de Ronde.
Naja is ook maar een gok, maar kans is reeel dat powless meer punten haalt dan de lie, de lie mag zelfs nog ergens winnen, als powless zoals vorig jaar de constante is. En vaak top 5 isw en rijd ook geen parijs nice of tirreno, vollebak voor klassiekers..
MArc ik vind je ook geweldig je zegt altijd je gedacht en praat nogal veel over ballen, al weet ik niet altijd of dat goed is zoveel over ballen praten.
We zullen ballen veranderen in moed hebben.🤣
Het is en blijft gissen, raden, vermoeden, speculeren, raden, imagineren, assumeren, koffiedik kijken. Iedere beslissing is een (berekende) gok die al dan niet goed kan uitkomen. Niemand heeft het antwoord, de toekomst is onzeker.
Maar ik zou toch De Lie houden ;-)
Ik krijg steeds meer formo voor Powless… ook al was ik in het begin geen voorstander
Het overwegen waard of hirschi maar het blijft een gok als die waal plots DDV of GW wint, ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren maar het blijft een risico.
Ik denk aan dezelfde transfer maar ik heb ergens gelezen dat Powless dit jaar pas op zijn top wil zijn in de Ardennenklassiekers. Ik laat De Lie nog enkele koersen rijden en vervang hem misschien door Powless in de Ronde.
Mocht powless al vorm getoond hebben ja maar je wordt niet warm van zijn uitslagen dit jaar.
Wat als je dit zou doen met een van baarle ?
Zeer slim zeker doen