Ik zat te denken om Kung eruit te doen voor Hirschi omdat die strade en veel andere klassiekers rijdt en hij is in goede vorm en dan na MSR die ik Pidcock eruit voor Kung.
2 transfers gebruiken voor de punten van Hirschi in Strade en MSR (met telkens kopman Pogi) lijkt me toch niet echt slim. Dan kan je beter Pidcock inruilen voor Hirschi na MSR. Dan weet je ook nog meer over de vorm van Hirschi (of evenuele andere wissel).
Ik heb Küng zelf niet in mijn team, maar zoals je zelf zegt is het nog te onduidelijk wat de reden is van hem om even geen koersen te rijden.
Dus daarom zou ik toch afwachten om hem eruit te halen. Anderzijds is (te lang) wachten soms ook niet goed. Zou jij zelf nu vanavond in jouw team Küng (indien je hem zou hebben) wisselen naar Hirschi?
ik heb Kung ook niet (en toevallig wel Hirschi). Ik zou ook geen wissel doen voor morgen aangezien je niet 1 op 1 kan transferen voor pogi/pidcock en de rest teveel gokken is/geen interessant programma rijdt tot ardennen. Wel interessant om vorm van renners af te wachten (en nieuws van Kung) met oog op MSR, of indien je te weinig sprintkracht hebt, een Kung > Thijssen uit te voeren voor Nokere bijvoorbeeld;
Te weinig sprintkracht in jouw team.., die keuze zou je volgens mij wel op voorhand moeten gemaakt hebben. Als je dan kiest voor een extra klassiek man zoals Küng(ipv een Merlier of Thijssen extra), dat is te begrijpen, maar dan zou ik hem nu zeker niet wegdoen om die persoonlijke redenen. Moest hij effectief een blessure hebben zoals vb Senechal, dan zou ik hem wellicht wel wisselen.
ik haalde van aert er even uit voor Hirschi... wie niet waagt...
Met transfers moet je voorzichtig zijn.
2 transfers gebruiken voor de punten van Hirschi in Strade en MSR (met telkens kopman Pogi) lijkt me toch niet echt slim. Dan kan je beter Pidcock inruilen voor Hirschi na MSR. Dan weet je ook nog meer over de vorm van Hirschi (of evenuele andere wissel).
in algarve was hirchi niet echt te zien toch?
speel mee met de echte sporza wielermanager: https://zweeler.com/main/main.php?ref=793