Momenteel heb ik - indien alles volgens plan verloopt - 7 mogelijke transfers die ik op strategische momenten zal inzetten. Dat zijn er dus 2 te veel... Welke van onderstaande opties lijkt jullie het minst nuttig? Merci!
Zingle -> Rex of Tronchon
Pogacar -> Pedersen
De Lie/Philipsen -> Van Baarle
De Lie/Philipsen -> Hirschi of Powless
Van Aert -> Evenepoel
Laporte -> Healy of Skjelmose
willekeurige renner + restbudget -> extra sprinter om mee te scoren in Scheldeprijs (momenteel enkel Thijssen)
Stel deze vraag nog maar eens na Roubaix. Je hebt goeie renners geselecteerd, die in maart en april zeker nog hun ding gaan doen. Wachten is de boodschap.
Ik zou wachten tot vlak voor E3 tenzij je uitvallers hebt. Dan Pedersen erin brengen ipv Pogi. Ondertussen afwachten want dan zijn we weer 3 weken verder.
De eerste al zeker niet en wva na evenepoel lijkt mij niet gunstig want je hebt evenepoel nodig vanaf de amstel terwijl wva die ook gaat rijden. Die laatste ook niet normaal ga je niemand wisselen voor wat flutkoersen qua punten. De Lie naar van baarle is ook niet super gunstig omdat je er dan in de waalse te kort gaat komen maar die valt nog ergens te verantwoorden.
De eerste en de laatste niet. Ook Van Baarle niet, dan kan je zeker pog nog terugnemen als 5e transfer.
Pog->Ped voor of na msr?