Zonder heel mijn ploeg weer te geven wil ik wel eens mijn transferplan bekend maken..
Starten zonder mathieu(wel met pogi pidcock pedersen)
Na ms of brugge(afhankelijk ofdat mathieu brugge rijd)
Pogi&hofstetter out. - Mathieu en een 3m(type berckmous/busatto in)
Net voor Amstel
Wout out - remco in
Phillipsen out - heally in(1.5m over)
Laatste transfer is met pech of evt als mathieu luik niet rijd (pogi in voor mathieu)
De transferstrategie met de grote namen lijkt dit jaar echt wel een bepalende factor te worden. Iedereen heeft dezelfde 7 à 8 kleppers in de ploeg alleen niet allemaal op hetzelfde moment
Kan goed uitdraaien. Maar voor hetzelfde geld rijdt Pogi lek op de Poggio en wint MVDP MS.
Heb ook met dergelijke plannen geflirt, maar ik ga het bij 1 transfer na MS houden en het volledig zonder Pogi doen. Oké, dat kan ook verkeerd uitpakken, maar ik ga na MS maar 1 transfer kwijt zijn, met inzet van mijn volledige budget.
Vooral: zonder ongelukken ga ik 4 transfers overhouden voor na PR.
Is dit slimmer dan een strategie met meer vroege transfers? Joost mag het weten, maar een mens moet nu eenmaal kiezen.
Zijn er hier mensen die starten met Wout en Pogi om Philipsen er dan na MSR in te brengen?
Hopelijk draait dit beter uit dan je transferplan met Alaphilippe 1/2 jaar geleden, is natuurlijk een risico om zonder vdp te starten in MSR