Ik heb nu pidcock en ik zou hem er graag uit doen en hem dan terug transfereren als de ardennen eraan komen (heb nog geen transfers gebruikt). Ik was voor milaan sanremo al aan het twijfelen om matthews erin te brengen en heb nu spijt dat ik die er niet in heb gebracht. dat gezegd zijnde was het originele transferplan om benoot erin te brengen. Ik heb ook aan hirschi getwijfeld maar die kon tijdens milaan sanremo toch niet zo overtuigen. Wat zouden jullie doen benoot, matthews of hirschi of toch nog iemand die enkel in de kasseiklassiekers rijd? (laat weten wie in de comments)
wie van de 3?
Benoot
Matthews
Hirschi
Andere renner (laat weten in de comments)
Initieel dacht ik ook Pidcock na MSR te wisselen, maar om mijn andere Ardennentransfers te kunnen bekostigen zou dat dan willen zeggen dat ik Pidcock zou moeten wisselen voor een 5mio renner (Lazkano, Bettiol). Ik neig dus eerder om Pidcock te houden.
Ik overweeg wel om De Lie te wisselen voor Benoot (vermoedelijk pas na GW)
Hmm denk dat ze meer gaan rijden zoals in de omloop en kooij achter de hand houden voor als het een spurt zou worden. Dat gezegd zijnde denk ik wel dat matthews een betere sprint heeft dan benoot als ze in een groep aan de finish komen. En daarom dus meer punten zou verzamelen ( alleen moet hij met die groep aan de finish raken)
Ik ga Pidcock denk ik gewoon laten staan en proberen om het verschil wat te maken na Roubaix met mijn 5 transfers nog. Kan verkeerd uitdraaien maar ik moet iets proberen.
Benoot mss beste optie maar als je pidcock al in de amstel terug wil moet je zien dat je dan genoeg geld kan vrijmaken, iedereen zal wellicht ook evenepoel willen vanaf de amstel en dat maakt het wat moeilijker.