Zoals elk jaar een goed moment om een tussenstand op te maken. Hoeveelste staan jullie? Content van jullie ploeg? Eventueel al transfers gedaan? Of transfers die jullie binnenkort plannen?
ik sta voorlopig op plek 3418. Ik ben wel over het algemeen wel content van mijn ploeg, alleen had ik wat meer punten verwacht van Kung, maar zijn koersen komen er nog aan. Over mijn transfers zat ik te twijfelen om na BDP Thijssen eruit te doen voor Politt en/of Pidcock eruit voor voor Jorgenson
Allereerst proficiat voor de kleppers hier op het forum die Top 100 staan (en zelfs Top 5)!
Mijn team staat voorlopig op plaats 2600. Zonder Pogi-plan(heb hem niet) hebben eigenlijk al mijn toppers al wel goed wat punten gesprokkeld, dus op zich wel tevreden voorlopig met als oorspronkelijk doel een plaats in de Top 1000. Voorlopig (zoals velen) wel wat pech met uitvallers zoals R. Oliveira en Capiot.
Nog geen transfers gedaan, maar normaal komt de eerste er wel aan volgende week. Wellicht toch Pidcock eruit(niet De Lie) en veel kans Benoot of Jorgenson in zijn plaats. Heb donderdag even getwijfeld om Matthews al in te brengen voor de Lie, maar dan begon Arnaud toch weer van waaier 2 naar 1 te springen en durfde ik niet meer...
Hoe sta jij ervoor op dit moment, Olivier? Welke transfer(s) in zicht?
2622e momenteel. Uiteindelijk toch de Lie eruit gehaald voor Pedersen. Voor e3 ga ik Thijssen of Merlier wisselen voor Matthews of Benoot of misschien nog iemand anders, daar heb ik nog een weekje voor om over na te denken.
Tevreden met m'n eerste plek in de minicompetitie onder vrienden, maar tov vorig jaar toch een minder goeie plek in t algemeen klassement. Hier en daar wat mindere keuzes gemaakt, door 'speciaal' te willen doen en het moet natuurlijk allemaal goed vallen.
Jammer dat ik met het Pogi-plan toch niet VDP verving door Pedersen in het begin en ook zo Van Baarle kon upgraden naar Pidcock. Maar over het algemeen tevreden.
Het beste verhaal is in 2011 het jaar van Philippe Gilbert won alles bijna ,ook op Herentals feest ,Die kwam met de helikopter ,nu bleek zijn koersfiets was niet op tijd ,dan heb ik bij fietsen Hendrickx samen met de file ne koersfiets nog moeten gaan kopen ,zo is rap 5000 euro op tafel ,de Kris de fietsnmaker die was in alle glorie toen , om 8u begonne ze ,het was 7u30 allez de file met een colnago op rout .Nadien in de zalm duvels ,champagne a volante en die moest zaterdag daarop de classica san Sebastián rijden gewonnen trouwens toen ,maar die heeft daar tournees gegeven aan Lefevre , Frison , de cauwer en ik daarbij niet normaal was dat.Dat waren nog eens tijden ,nu gaat dat allemaal niet meer.
Neen dat is waar. Tegenwoordig zitten ze er allemaal veel te kort op.
Als ik de verhalen hoorde van mijn vader zaliger van als mannen als De Vlaeminck en Merckx zich kwamen wassen aan de lavabo in de achterbouw van zijn winkel..
Dat is nog andere pap.
Kampioenen van wereldniveau maar ze reden wel de kermiskoersen mee op het dorp voor een eind droge wuste.
Die konden er ook weg mee nadien aan de toog. Ze waren er niet vies van. En fratsen uithalen met elkaar zoals je nu ook zag op het podium van San Remo. Alleen was het toen in den duik, weg van de media, de schijn hoog houden en elkaar het wit uit de ogen kijken voor de rivaliteit op te drijven. Zo haalden ze toen het beste van de tegenstand naar omhoog. Allemaal brood en spelen en ze waren er zich bewust van.
Hard tegen niet zochte zeggen ze bij ons en allemaal zonder voedingsschema's en wattagemeters. Gewoon achter de brommer naar huis en de chauffeur met een stuk in zijn kloten rechtdoor in de bocht de gracht binnen. Gelukkig allemaal zonder veel erg
Alsjeblieft dat waren coureurs ,geen gezaag om een koers te skippen,mijn eerste beelden op tv. was ik 5 ,dus 1975 ,in de Tour ,dat Thevenet won en de inzinking van de koning ,het jaar nadien euforie met Van Impe en won toen de vlaeminck MSR ?Van Impe was de moderne renner van het peloton die trainde specifiek voor de rondes.Elke koers op het scherp van de snee.Nu moet ik gaan werken.
1071 ste plaats algemeen. Content van mijn team, wel al redelijk wat pech gehad ( Rui Oliveira met breuk in omloop, powless die kampt met blessure, capiot die sleutelbeenbreuk heeft opgelopen gisteren). Gisterenavond wel powless gewisseld voor Matthews, want ik had veel vertrouwen in bling voor vandaag!
Als ik nu Wout inbreng worden dat er 3. En inderdaad De Lie eruit voor Van Gils en dit had ik eerder moeten doen want hij viel in Le Samyn en dan de strade ,daar had ik van Gils al moeten brengen dan stond ik nu op 1,We waren nog maar de 3 de speeldag.De transfers zijn zeer goed die ik tot hiertoe heb gedaan .Als alles goed verloopt dan gaat een meesterzet worden ,je moet ook geluk hebben .
Deze strategie kun je nu doen omdat wout de Italiaanse koersen links liet liggen ,Anders lukt dit niet en ook geen MVDP in de eerste 4 speeldagen ,nu moest je vertrekken met minstens 3 van de 4 grote.WVA,MVDP en PEDERSEN en dan kan je spelen met Wout en Pog.
Heb nog 5 transfers waarvan ik er nu een ga gebruiken om Pidcock eruit te zetten, maar twijfel nog tussen Merlier of Benoot (wordt weinig genoemd maar rijdt zowel in Vlaanderen als de Ardennen veel, Jorgenson of Kung kan ook nog maar heb nog even tijd). Ben voorlopig dus tevreden over mijn team, zeker de 5 miljoentjes (Tratnik en Van Gils) de juiste keuzes gemaakt en wat geluk gehad.
Vandaag van 40k naar 20k gesprongen 🙈 dus niet bijzonder optimistisch over een mooie eindscore.
1 transfer gedaan. Het initiële plan was Merlier voor Nokere inbrengen voor Pidcock. Maar omdat die laatste goed was heb ik Gregoire eruit gezwierd voor Ackermann (en niet Consonni). Wat zei Bredero..?
301e plaats, voorlopig nog geen transfers gedaan, maar Pogi gaat eruit voor VDP
ik sta voorlopig op plek 3418. Ik ben wel over het algemeen wel content van mijn ploeg, alleen had ik wat meer punten verwacht van Kung, maar zijn koersen komen er nog aan. Over mijn transfers zat ik te twijfelen om na BDP Thijssen eruit te doen voor Politt en/of Pidcock eruit voor voor Jorgenson
Allereerst proficiat voor de kleppers hier op het forum die Top 100 staan (en zelfs Top 5)!
Mijn team staat voorlopig op plaats 2600. Zonder Pogi-plan(heb hem niet) hebben eigenlijk al mijn toppers al wel goed wat punten gesprokkeld, dus op zich wel tevreden voorlopig met als oorspronkelijk doel een plaats in de Top 1000. Voorlopig (zoals velen) wel wat pech met uitvallers zoals R. Oliveira en Capiot.
Nog geen transfers gedaan, maar normaal komt de eerste er wel aan volgende week. Wellicht toch Pidcock eruit(niet De Lie) en veel kans Benoot of Jorgenson in zijn plaats. Heb donderdag even getwijfeld om Matthews al in te brengen voor de Lie, maar dan begon Arnaud toch weer van waaier 2 naar 1 te springen en durfde ik niet meer...
Hoe sta jij ervoor op dit moment, Olivier? Welke transfer(s) in zicht?
560 ste
Jamer genoeg niet mijn oorspronkelijke plan gevolgd om Philipsen er voor Nokere in te brengen 😪
Degelijke start.😎
Sta nu 25ste.
520e, één transfer gedaan met De Lie -> Pedersen gisteren. sla nu al met mijn hoofd tegen de muur dat ik uiteindelijk op de laatste dag toch voor Trentin koos ipv Bettiol, wat zal die laatste nog een karrevracht aan punten pakken...
Plaats 3585, heb wout > pidcock en kung > powless al gedaan qua tranfer 😅.. Nu Pogi > Wout , heb geen Pedersen/Laporte..
7200ste.
Tevreden met m'n eerste plek in de minicompetitie onder vrienden, maar tov vorig jaar toch een minder goeie plek in t algemeen klassement. Hier en daar wat mindere keuzes gemaakt, door 'speciaal' te willen doen en het moet natuurlijk allemaal goed vallen.
Nu p2060.
Jammer dat ik met het Pogi-plan toch niet VDP verving door Pedersen in het begin en ook zo Van Baarle kon upgraden naar Pidcock. Maar over het algemeen tevreden.
Transfers: voor E3 Pogi->Mads
Met de Goudenklassiekers van HLN. sta ik 13 de
17de, ik was naar 80 gezakt met dat ik in Koksijde enkel met Hofstetter en Capiot (11) punten oakte
1071 ste plaats algemeen. Content van mijn team, wel al redelijk wat pech gehad ( Rui Oliveira met breuk in omloop, powless die kampt met blessure, capiot die sleutelbeenbreuk heeft opgelopen gisteren). Gisterenavond wel powless gewisseld voor Matthews, want ik had veel vertrouwen in bling voor vandaag!
Ik sta 5de met 1337 punten.wout er terug in voor Pog.
Heb nog 5 transfers waarvan ik er nu een ga gebruiken om Pidcock eruit te zetten, maar twijfel nog tussen Merlier of Benoot (wordt weinig genoemd maar rijdt zowel in Vlaanderen als de Ardennen veel, Jorgenson of Kung kan ook nog maar heb nog even tijd). Ben voorlopig dus tevreden over mijn team, zeker de 5 miljoentjes (Tratnik en Van Gils) de juiste keuzes gemaakt en wat geluk gehad.
Vandaag van 40k naar 20k gesprongen 🙈 dus niet bijzonder optimistisch over een mooie eindscore.
1 transfer gedaan. Het initiële plan was Merlier voor Nokere inbrengen voor Pidcock. Maar omdat die laatste goed was heb ik Gregoire eruit gezwierd voor Ackermann (en niet Consonni). Wat zei Bredero..?
Jij?