Ludovic Robeet zou blijkaar alles gaan rijden in vlaanderen.
Rijdt ook nu bij cofidis waar er een goeie vibes hangt en mag ook zijn ding doen in de klassiekers!
En won zelfs in Nokere 3 jaar geleden... Wat denken jullie ervan? Mij lijkt dit een makkelijke pick
Robeet is deze morgen van de startlijst gehaald van OHN en KBK...
Er zijn niet veel winnaars van (semi)klassiekers voor die prijs op te pikken, geef mij maar Robert ipv een Morgado-Pithie-Sheehan hype
Cofidis rijdt niet in Le Samyn en Bredene, 2 ritten waar hun spurters een kans zouden maken om in de top 10 te eindigen. Buiten NokereKoerse zie ik geen kansen voor renners van Cofidis om in de top 10 te eindigen (op Zingle na)
Ludovic Robeet is een must have voor in de kleine koersen, getuige zijn winst in nokere koerse.
Heb dat via via ook horen waaien en is sindsdien een beetje mijn dark horse. Hij wil aanvallend koersen dit jaar. Of ie weer kan uithalen zoals in Nokere weet ik zo nog niet, maar is iemand met body die er steeds voor gaat en zie die toch een aantal mooie resultaten halen. Voor mij ook een makkelijke pick
Mooi dat hij alles rijdt, maar spijtig dat Cofidis niet alle koersen rijdt waar hij realistisch gezien punten kan halen.
Zijn zege in Nokere was wel knap werk, maar ondertussen eigenlijk niet veel meer gezien van hem.
Kan zijn dat hij bij Cofidis terug boven water komt, dus wel te overwegen voor 3M.
Eigenlijk is er beetje teveel keuze bij de 3M-renners, ik zou er wel 7-8 kunnen meepakken als (berekende)gok, maar dat kan natuurlijk niet.😉
Waar gelezen?
Als hij alles rijdt, zeker het overwegen waard!