Via Nieuwsblad
Vandaag08:42
Tegenvaller voor Van Aert: Laporte past ook voor Gent-Wevelgem
Christophe Laporte is nog niet hersteld van de ziekte die hem vorige zaterdag opspeelde in de finale van Milaan-Sanremo. De uittredende winnaar van Gent-Wevelgem is er zondag ook niet bij in de startplaats Ieper. Nu mag Visma-Lease a Bike een sterk geheel zijn rond Wout van Aert, de onbeschikbaarheid van de lange Fransman is toch een tegenvaller voor Wout van Aert. De Nederlandse ploeg hoopt hem volgende week te kunnen recupereren. (hc)
En ik lees dit nu net dat ze al gestart zijn :(
Intussen ook bevestigd op HLN, voor wat het waard is.
Hij heeft sinds M-S nog niet kunnen trainen, wat klopt volgens zijn strava gegevens. Vraag is hoeveel vorm je kunt kwijtspelen op een week.
Link?
Beste wielermanagers,Laporte is in orde,geloof me hij is niet meer ziek,hij heeft die gewonnen vorig jaar dat is de reden van het niet starten ,maar ze stomen hem klaar voor volgende week ,want dan moet het gebeuren ,woensdag generale repetitie en dan de hoofdschotel op Pasen Vlaanderens Mooiste.Alle renners staan scherp klaar om Wout minstens 1 van 2 monumenten te geven.Doe hem er niet uit !Want dat is de rechterhand van Wout in de RVV.
Ja ,ik heb het gelezen ,dan sparen ze Laporte voor de belangrijkste 14 dagen vanaf woensdag,ik zou hem er niet uitgooien want daar gaat je spijt van krijgen.Dit is een voorbedachte zet van Visma.
klopt dit? ik vind hier niergens iets van terug op nieuwsblad
Ik wacht tt zondag om hem eruit te doen, eens zien wie vandaag in vorm is.