Je moet het niet te moeilijk maken,gebruik je verstand en kijk naar de renners die de meeste punten hebben behaalt bv. Stuyven ,Wellens ,naar de Ardennen toe Van Gils.En niet promo’s zoals in de winkel a+b+c ,gewoon renner a uit voor renner b . Het is niet dat Bettiol won in Italië , E3 en de rest dat nu komt is veel zwaardere kost en nu met de wind en de regen ,ik zeg dat er zondag maar een man of 5 gaat bikkelen voor de zege . Of iemand solo
Ik stel vooral vast de transfernamen die afgelopen dagen circuleerden, al dan niet door pech, niet hebben opgebracht vandaag. DNF: Benoot, Matthews, Bettiol (en in mindere mate Hirschi). Ik noteer met stip 1 naam: Stuyven. Voorlopig 4x top 10 in zijn klassiekers. Wordt hij geen must als transfer? Rijdt nog 4 koersen waarvan 2x monument en 2x world tour.
Je kan dat vaststellen, maar dat zijn dingen die uiteraard niet te voorzien waren. Ik heb zelf ook pech gehad met Benoot, maar die zat op de positie waar hij zou moeten zitten voor de val, dus een slechte keuze was het niet. Dat hij dan valt is natuurlijk pech.
Voor degenen die Bettiol kozen net hetzelfde. Een valpartij is gewoon pech en er zullen heel veel mensen balen bij het feit dat een net ingebrachte renner valt. Nog een bewijs dat je ook een flinke dosis geluk nodig hebt, naast kennis om het spel tot een goed einde te brengen.
Was idd geen antwoord op je vraag, maar het is niet plezant voor (ik gok) 50% op dit forum, dus wou even benadrukken dat niemand zich iets hoeft te verwijten ;)
Met dat ik nog maar 2de keer meedoe en vorig jaar zelfs nog nooit van de 1.1 koersen gehoord had en dikke (neen dunner) amateur ben tov van de mensen hier zit ik met hetzelfde. Vorig jaar had ik Stuyven en Küng, dit jaar skipte ik hen. Laporte en Van Baarle heb ik wel opnieuw ook :-(. Gelukkig De Lie er gelijk na Samyn uitgezet voor Van Gils.
Je doet het fantastisch, zeker dat het nog maar de 2de keer is en de enige fout die ik heb gemaakt, ik had De Lie er direct eruit moeten doen na Le Samyn.
Vdp doet gewoon wat hij wil en rijdt op het vlakke ook nog eens veel harder .Ik vrees dat het dit jaar weer allemaal voor Vdp gaat zijn.Dit zeg ik als WVA supporter.
Ik heb het zien gebeuren vlak voor mijn ogen: Bij Waregem Expresweg N382 was de plek des onheils, net voorbij een kruispunt met middenberm in elkaar gehaakt en tegen de grond gegaan.
Volgende passage die ik meepik is het binnenrijden van Oudenaarde
Je moet het niet te moeilijk maken,gebruik je verstand en kijk naar de renners die de meeste punten hebben behaalt bv. Stuyven ,Wellens ,naar de Ardennen toe Van Gils.En niet promo’s zoals in de winkel a+b+c ,gewoon renner a uit voor renner b . Het is niet dat Bettiol won in Italië , E3 en de rest dat nu komt is veel zwaardere kost en nu met de wind en de regen ,ik zeg dat er zondag maar een man of 5 gaat bikkelen voor de zege . Of iemand solo
Ik stel vooral vast de transfernamen die afgelopen dagen circuleerden, al dan niet door pech, niet hebben opgebracht vandaag. DNF: Benoot, Matthews, Bettiol (en in mindere mate Hirschi). Ik noteer met stip 1 naam: Stuyven. Voorlopig 4x top 10 in zijn klassiekers. Wordt hij geen must als transfer? Rijdt nog 4 koersen waarvan 2x monument en 2x world tour.
Ligt het aan mijn tv of zijn Mathieu's tanden witter dan zijn shirt?
Ik dacht voor even dat Politt in de commentaarcabine binnen liep.
Ja, we gaan Stuyven moeten in ons ploeg krijgen!
Van Aert is de betere tijdrijder zegt Carl. Carl vergeet dat dit geen tijdrit is. Matthieu is weg.
Ik had verdorie mijn eerste gedacht moeten volgen en hem niet als kopman moeten ruilen met WVA. Ma bon, hij stond als kopman in Milaan.
Spannend
Ik heb een stukje gemist, Pedersen gewoon gelost of pech gehad?
Benoot en Hirschi gevallen
Lazkano doet het goed
Mvdp heeft al laten zien wie de sterkste is
opgave Betiol
Gelijk vanaf de start de koers hard maken is de nieuwe taktiek van Belkin, sorry ik bedoel Rabobank.
Marc, kan je mss de titel van deze post veranderen naar: LIVE: discussieer hier mee over de E3 prijs ... ?
Zo kunnen we dit groeperen. Ik had zonet een post willen maken, maar staat in afwachting.
Bedankt he!
Razendsnel openingsuur 51,5 Km per uur ! 5 min sneller dan het snelste schema,AMAI MIJN ….
Ik heb het zien gebeuren vlak voor mijn ogen: Bij Waregem Expresweg N382 was de plek des onheils, net voorbij een kruispunt met middenberm in elkaar gehaakt en tegen de grond gegaan.
Volgende passage die ik meepik is het binnenrijden van Oudenaarde
En Christophe Noppe van Cofidis,ook Bettiol was erbij maar is verder gereden.
Per strand Hageness afgevoerd dus een mannetje minder voor Wout