Jorgenson er toch maar in denk ik. Aangezien Wout just niks moet en wil pieken in de ronde, zie ik Jorgenson misschien wel als "secret" kopman uitgespeeld worden.
Heb letterlijk niemand meer voor DDV, RVV en P-R buiten WVA, VDP, wellens en mads... Al 1 transfer gedaan dus mss moet ik wel echt Jorgenson/Stuyven halen om dit op te lossen, al wil ik wel graag Skjelmose op het einde...
Ahn oei, ik zag de comment niet. Mohoric aan de andere kant rijdt natuurlijk ook wel nog wat ardennenklassiekers mee, net zoals matthews. Maar ik vind beiden toch een grote gok.
Van Aert en Jorgensson zullen het ook wel krijgen. Als je bij de hond slaapt krijg je zijn vlooien.
Jorgenson er toch maar in denk ik. Aangezien Wout just niks moet en wil pieken in de ronde, zie ik Jorgenson misschien wel als "secret" kopman uitgespeeld worden.
Nee niet budgettair, in hoeveelheden want ik geef prio aan Pogi, Evenepoel en Pidcock (budgettair lukt dit)
Pfffff.
Het forum openen is niet goed voor mijn gezondheid.
Dit is mijn huidige ploeg, dan weten jullie ook meteen wie er nog gaat uitvallen, mijn ploeg is deze keer echt gedoemd 😂.
Hopelijk sluimert er niets bij de huidige overblijvers
Man man man wat stellen die Visma's teleur dit jaar, veel pech natuurlijk maar toch
Heb letterlijk niemand meer voor DDV, RVV en P-R buiten WVA, VDP, wellens en mads... Al 1 transfer gedaan dus mss moet ik wel echt Jorgenson/Stuyven halen om dit op te lossen, al wil ik wel graag Skjelmose op het einde...