Misschien is VDP wel beter bestand tegen de koude dan Pidcock gezien de lengte van de wedstrijd. Het blijft wel droog maar die matige NO wind zal er geen deugd aan doen.
Mattheui hij heeft er belang om de koers niet stil te laten vallen ,regelmatig tempo omhoog en een harde koers van te maken .Alleen op La Redoute daar gaat pogacar zijn aanval plaatsen ,dan is het essentieel dat Matje zijn wattage nog met 100W omhoog te stuwen terwijl hij al aan 450 W zit dus 550W dat kan Matje een inspanning doen van een 3 a 5 tal minuten als hij dat kan dan krijgen we een mooi duel.
Haha, ik ben burgerlijk ingenieur. Ik ben wel wat anders gewoon dan basis fysica 😛 Ik was getriggerd door 'techneut' in combinatie met zijn eerdere data analyses.
Dat bedoel ik dus je moet het niet te technisch gaan zoeken ,trouwens bij dit weer vervallen deze wetten ,remember WP. en de zege van Poels in 2016,renners die beter tegen de koude kunnen hebben een voordeel ,wie dacht eraan S. Williams ,iedereen ging er vanuit Skjelmose of Pidcock .En blijkbaar heeft het wat gesneeuwd in Luik ,meer bepaald de braque friture en omgeving.Het gaat weer een speciale worden . Veel succes!
Onze James zullen de renners waarschijnlijk niet kennen ,zij krijgen opdrachten om een goede voorbereiding naar een doel te hebben ,trouwens de meeste renners zijn daarin zeer autistisch in.
Ik had Pogacar niet en heb VDP als kopman gezet. Mijn achtervolger in de minicompetitie had hem wel. Skjelmossel hadden we beide maar waar ik Van Gils had, heeft deze voor Teuns gekozen. Vandaar met 50 overschot de minicompetitie binnen gehaald. Samen met die punten in de Strada en Milaan was dat mijn beste aankoop.
Misschien is VDP wel beter bestand tegen de koude dan Pidcock gezien de lengte van de wedstrijd. Het blijft wel droog maar die matige NO wind zal er geen deugd aan doen.
Mattheui hij heeft er belang om de koers niet stil te laten vallen ,regelmatig tempo omhoog en een harde koers van te maken .Alleen op La Redoute daar gaat pogacar zijn aanval plaatsen ,dan is het essentieel dat Matje zijn wattage nog met 100W omhoog te stuwen terwijl hij al aan 450 W zit dus 550W dat kan Matje een inspanning doen van een 3 a 5 tal minuten als hij dat kan dan krijgen we een mooi duel.
Ik neem Pidcock, hij is er op gebrand. En daarbij werd hij vorig jaar al eens 2de.
Pidcock heeft zn zinnen er op gezet.
En als mvdp weer koerst zoals in de Amstel zijn het weer verloren punten.
Uit ervaring is het slim om de algemene favoriet te nemen; hier Mathieu dus.