Voor alle verbeterpunten voor de Wielermanager website. Hopelijk kunnen ze er wat mee doen.
Mijn grootste ergernis:
Waarom kun je niet zien hoeveel en welke wissels een team heeft gedaan? Dat hoor je toch gewoon in een overzichtje op een teampagina te kunnen zien? Kom op Sporza! Kost niet veel moeite en zou enorm helpen. Nu mag je dat voor alle teams zelf gaan uitzoeken. 🤡
Verder:
Waarom is er geen overzicht om te zien welke renners de meeste punten hebben gescoord? Ja, er is een stats pagina maar dat trekt op niet veel. Moet je zelf alle renners gaan aanklikken.
Ook zou het leuk zijn om te zien welke renners het meest zijn gekozen. Of welke wissels het meest zijn gedaan.
De uitslagen staan niet eens op de spelwebsite. Een overzicht met Renner, Prijs en Punten zou niet gek zjin.
Waarom kun je eigenlijk alleen teams bekijken via de Subleague en niet via de Rankschikking?
Het spel is erg leuk maar met een klein beetje verbetering van de site zou het spel er nog enorm op vooruit gaan. Dit lijken me gewoon basisfunctionaliteiten voor een spel.
Als je uw team aanpast in functie van een koers in de toekomst, verandert ook de opstelling in de koersen voordien weer. Dat mag van mij eens aangepast worden zodat de opstelling per koers/rit bewaard blijft ongeacht een wijziging in een andere koers/rit.