Nu Powless forfait geeft voor MSR doet mij dit het slechtste vermoeden voor derest van zijn seizoen. Ik heb enkele waardige vervangers in mijn hoofd, maar ik kom er niet uit.
Als eerste denk ik aan Van Gils die voor morgen toch wel een een top 10 notering kan afdwingen. Daarnaast zal hij volgens mij zijn stempel kunnen drukken in de ardennenklassiekers. Het nadeel is dat hij een hele periode niet actief is.
Als tweede overweeg ik Hirshi omwille van zijn goed gevulde programma en de mogelijkheid voor ploegmaat punten. Toch ben ik wat sceptisch, omdat ik hem eerder punten zie pakken in de Walen en de koersen in Vlaanderen vooral in functie van Wellens zie rijden.
Als laatste staat Jorgenson op mijn radar. Hij is in bloedvorm en met het uitvallen van Kelderman zie ik hem wel starten in de Waalse klassiekers. Nadelig is dat ik hem in Vlaanderen vooral zie als knecht voor WVA & Laporte.
Hebben jullie bedenkingen of suggesties? Laat maar weten. Alvast bedankt!
Jorgenson is inderdaad erg sterk, maar ik verwacht dat Benoot ook indruk zal maken na zijn hoogtestage. Daarnaast zitten ze nog met Van Baarle en Tratnik naast twee bovengenoemde kopmannen.. Vind dat toch moeilijk om een knoop door te hakken om een van hen te kiezen.