Wie gaat naast WvA het meeste 'vrijheid' krijgen? Je hebt heel wat interessante namen. Ik som ze nog even op:
Daarnaast veronderstel ik dat Vermote de knechtenrol krijgt toegeschoven. Zou hij een Van Hooydonckse kunnen doen of is dat wat te hoog gegrepen?
Laporte met zijn europese trui pakken!:p zal ook wel altijd er lang aanhangen en met zijn sprint is hij sws altijd wel kanshebber ook voor dichte ereplaatsen..
Na WVA heeft Kooij het meeste vrijheid eigenlijk. In bv GW zal wout wel voor Kooij rijden als hij er nog bij zit. Maar in de niet sprintkoersen zou ik zeggen op de schaal van vrijheid: WVA > Laporte > Benoot, Van Baarle, Jorgenson. Hierbij komt wel dat Van Baarle voor de lange aanval zal mogen gaan (40km+) en als die terugkomt zal het eerder niet meer voor VB zijn. Het komt er eigenlijk op neer dat ze allemaal wel hun eigen kansen krijgen en allemaal wel goed zullen scoren
Vermote schat ik toch véél lager in dan Van Hooydonck, ik denkt dat het meer een "declercq" rol ral zijn want van hooydonck was bepalend in finales vorig jaar.
Van vermote verwacht ik niet te veel punten, persoonlijk zou ik naast WVA voor Laporte, Benoot en Jorgenson kiezen dan