Nu dat ik veel hulp probeerde te geven zal ik jullie om wat feedback vragen ;)
Zal alvast komende week minder kunnen reageren op jullie posts want zoals de echte coureurs ben ik op stage naar Spanje. Dus de kannibaal van Ieper neemt 1week rust om dan weer in topvorm terug te komen voor de wielermanager.
Hieronder mijn team, ik vond het niet nuttig om de bank er gratis bij te zetten met sommige meelopers, maar als jullie de andere posts lezen kunnen jullie zeker weten wie ik neem: de structuur is 4x 2m, 4x 3m.
Ik vraag niet alleen de commissaris om een rating maar heb enkele vraagtekens, wat in elke RMT mss moet staan ipv gwn een screenshot, je bent niet veel met een cijfer of zonder doelgerichte vragen.
-Ik heb 1m over, waar kan ik deze mss spenderen?
Ik heb nu Benoot naar Jorgenson gebracht, vandaar die vrijgekomen 1m, of lijkt dat geen goed idee?
-De tactiek met Pogi: Pogi na MSR uit - Pedersen in (risico: Pedersen rijdt top in MSR)
Wat denken jullie van deze "Pogi-verdwijntruc"? Ik weet het zelf niet goed, als jullie mij kunnen argumenteren waarom (niet) zou me dat verder helpen. Als ik het plan laat vallen breng ik Jorgenson -> Pedersen en downgrade ik een 3m -> 2m
-Wat denken jullie van starten met het duo Bagioli-Van Gils?
Thoughts? Alvast bedankt
Als ik zou starten met pogacar heb ik geen plaats voor Pedersen en Pidcock. Ik betwijfel of het plan pogacar meer gaat opleveren uiteindelijk. Je verspilt wel wat transfers die je anders breder kan inzetten en dan ga je hem nog eens terug halen voor Luik wrs.
Lastige keuze wel, maar ben persoonlijk geen fan meer van zo een transferstrategie op voorhand bepalen omdat er altijd wel wat mis kan lopen. In de giro was ik aanhanger van plan Ganna. Maar dat heeft niks bijzonders opgeleverd met zijne covid voor de TR.
Waarom toch de keuze mohoric als wijn programma niet wo intressand blijkt te zijn?
Mooi team! Persoonlijk zou ik Bagioli of Van Gils toch veranderen naar een type Meeus/Menten zodat je nog iemand hebt naast Merlier die ook de kleinere koersen rijdt. Omtrent pogacar zit ik met dezelfde twijfels, denk er zelfs over na om hem pas voor Luik te nemen en mijn transfers allemaal voor de Ardennen en pech op te sparen maar dan moet je hopen dat hij in de italiaanse koersen niet te veel scoort en daar vrees ik wel voor dus ben er nog niet uit haha.
Jorgenson is een leuke, zelf durf/ga ik hem niet nemen want ik geloof niet echt dat die echt goeie uitslagen zal rijden voor 6milj. Bagioli zou ik ook niet riskeren, maar je kan natuurlijk het verschil met deze 2 maken i.v.m. andere teams. Voor de rest prima team. Pedersen vind ik wel een must have vanaf het begin.
Wij hebben hetzelfde team en zelfde transferstrategie (zonder bus) behalve dat jij het trio Jorgenson, Bagioli en Van Gils hebt en ik Asgreen, Lazkano en Meeus. Jorgenson vind ik wel een goeie pick maar bij Bagioli en Van Gils heb ik wel een beetje twijfels. Bagioli was vandaag niet zo goed in portugal, ookal is het nog maar begin februari zou ik het toch niet riskeren. Ze rijden beide ook maar 5-6 koersen dus ook niet super veel. Van gils reed vorig jaar heel goed in de ardennen maar ik vind hem toch nog iets te onregelmatig. Van gils lijkt me toch nog een betere pick dan bagioli dus mss bagioli eruit voor meeus? Veel plezier trouwens in spanje, ik ben jaloers
Ondanks het ontbreken van Campenaerts zie ik de logische vereiste namen hier zo goed als allemaal verschijnen. (7 basispunten)
Je kiest voor een traditioneel gevestigde RMT-waarde met het volle besef dat het misschien in maart Wellens is geweest (0.5 bonuspunt)
Je denkt vooruit en selecteert bewust al enkele namen voor de ardennen, en denkt daarnaast luidop over een transferstrategie (1 bonuspunt)
Naast de selectie van Van Gils (en eventueel Bagioli) toon je geen ballen (1 strafpunt)
Je bent bij volle besef dat dit de gewone standaardkeuze is, met alle sterke namen. De bank geheim houden is uw goed recht. Maar zonder deze info valt er geen discussie te voeren over uw keuzes (1 strafpunt)
IRYT (I Remo Your Team) op 6.5 punten.
Dit plaatst u momenteel op de tweede plaats in de RMT rangschikking.
Hoogachtend
Commissaris Roze Remo
Ps. Bedankt om uw zwarte paarden en white blackbirds voor de ogen van de massa af te schermen.
Ik denk toch dat het riskant is om Pedersen niet te hebben met MSR.
Voor mij toch zeker bik de 5 beste renners momenteel.
Van Gils zijn programma ken ik niet echt , maar zou ik eerder bij de Waalse inbrengen.
Voor de rest prima team naar mijn mening.