Nu dat ik veel hulp probeerde te geven zal ik jullie om wat feedback vragen ;)
Zal alvast komende week minder kunnen reageren op jullie posts want zoals de echte coureurs ben ik op stage naar Spanje. Dus de kannibaal van Ieper neemt 1week rust om dan weer in topvorm terug te komen voor de wielermanager.
Hieronder mijn team, ik vond het niet nuttig om de bank er gratis bij te zetten met sommige meelopers, maar als jullie de andere posts lezen kunnen jullie zeker weten wie ik neem: de structuur is 4x 2m, 4x 3m.
Ik vraag niet alleen de commissaris om een rating maar heb enkele vraagtekens, wat in elke RMT mss moet staan ipv gwn een screenshot, je bent niet veel met een cijfer of zonder doelgerichte vragen.
-Ik heb 1m over, waar kan ik deze mss spenderen?
Ik heb nu Benoot naar Jorgenson gebracht, vandaar die vrijgekomen 1m, of lijkt dat geen goed idee?
-De tactiek met Pogi: Pogi na MSR uit - Pedersen in (risico: Pedersen rijdt top in MSR)
Wat denken jullie van deze "Pogi-verdwijntruc"? Ik weet het zelf niet goed, als jullie mij kunnen argumenteren waarom (niet) zou me dat verder helpen. Als ik het plan laat vallen breng ik Jorgenson -> Pedersen en downgrade ik een 3m -> 2m
-Wat denken jullie van starten met het duo Bagioli-Van Gils?
Thoughts? Alvast bedankt
Als ik zou starten met pogacar heb ik geen plaats voor Pedersen en Pidcock. Ik betwijfel of het plan pogacar meer gaat opleveren uiteindelijk. Je verspilt wel wat transfers die je anders breder kan inzetten en dan ga je hem nog eens terug halen voor Luik wrs.
Lastige keuze wel, maar ben persoonlijk geen fan meer van zo een transferstrategie op voorhand bepalen omdat er altijd wel wat mis kan lopen. In de giro was ik aanhanger van plan Ganna. Maar dat heeft niks bijzonders opgeleverd met zijne covid voor de TR.