Zeker mooi team, zou niet gaan shoppen bij TDT of isorex, daarnaast weet ik niet of de pistier dens veel zal rijden. Voor de rest vind ik het een sterk team.
TDT pakken lijkt me niet slim, ze rijden bijna niks en paige is echt een pure klimmer. Als je er dan toch één wilt pak dan Jelle Johannink, das pas echt een machien.
Zeker mooi team, zou niet gaan shoppen bij TDT of isorex, daarnaast weet ik niet of de pistier dens veel zal rijden. Voor de rest vind ik het een sterk team.
Je hebt inderdaad de twijfelachtige eer het eerste Remo My Team te hebben gepost.
Sterk team.
Ik zie de logische vereiste namen hier zo goed als allemaal verschijnen. (6 basispunten)
Je kiest er ook voor om een sterke naam van vorig jaar te kiezen (zie Madouas). (0.5 bonuspunt)
Daarnaast kies je voor de gevestigde RMT-waarden Meeus, Wellens, Watson, Vermeersch. (4x 0.5 strafpunten)
Je toont ballen door ervaren namen als Dupont en Moscon te kiezen (2x 1 bonuspunt)
Tenslotte een uitzonderlijk sterke zet om pistier Dens te selecteren voor als hij de sprint in Roubaix moet rijden (1 bonuspunt)
IRYT (I Remo Your Team) op 7.5 punten
Grootste werkpunt is het ontbreken van Campenaerts. Veel succes verder
Hoogachtend
Commissaris Roze Remo
TDT pakken lijkt me niet slim, ze rijden bijna niks en paige is echt een pure klimmer. Als je er dan toch één wilt pak dan Jelle Johannink, das pas echt een machien.
@Roze Remo handel jij deze effe af?
Ja Dupont heeft gewonnen in Turkije maar rijdt maar max 1 koers van de 18, voor 3m zijn er dan andere die meer rijden en even goed zijn volgens mij.