top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Waalse Pijl bij helse omstandigheden, gevoelstemperatuur 0 graden, wie kan er goed tegen?
Waalse Pijl bij helse omstandigheden, gevoelstemperatuur 0 graden, wie kan er goed tegen?
18 opmerkingen
Opmerkingen (18)
bottom of page
Ik zal hier eens proberen, gezien mn posts niet doorkomen :
Welke top 3 kiezen jullie?
Gezien ik op 99,3% sta in het spel wil ik absoluut consolideren en twijfel enorm hard.
Ik koos voor volgende optie:
Betere of andere suggesties zijn welkom
Vorig jaar was het hier echt hondenweer, met een redelijk vergelijkend profiel voor zover dat kan:
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-luxembourg/2023/stage-3
Bedankt voor de reacties.
Lijkt er op dat wie net te ver gaat in de uitputting dat cash betaald met de gezondheid en dan is het zondag ook niet meer meedoen voor de knikkers.
Er gaat uitval zijn met zieken.
Wordt moeilijk kopman kiezen.
Ik heb enkel Van Gils, Pidcock, Skjelmose en Vansevenant aan de start.
Hirschi is vaak goed bij slecht weer. de mindere vaak de zuiderlingen (Ayuso, Bilbao etc.)
Wie zie jij in zo een koud weer goed rijden woensdag: Van Gils, Pidcock, Skjelmose, Teuns?
Meen ergens gehoord te hebben dat Pidcock het best ok vindt bij slecht weer. Gaat zeker een factor zijn.
Zuidelijkste deel van de lus bij Marchin heeft wo 7° max en 2° minimum graden temp, bij de start een 5-6°c + hierop de regen en wat wind van bv een 30 km/u geeft een gevoelstemperatuur van -1 à 0°C. (Windchill factor calculator gebruikt).
Gaat wat worden met dat voorspelde weer