Waarom promoot iedereen Jorgenson als must-have, gegeven dat hij misschien niet zijn eigen kans mag gaan in de komende kasseiklassiekers en het niet zeker is dat hij na AGR nog iets rijdt?
Lijkt erop dat dat het beste zal zijn denk ik. Nu Philipsen ook SP rijdt neemt die ook potentiële punten weg van andere die ik voor de SP had voorzien.
Met dat hij bij Visma zit is er wel een groot risico op uitval door ziekte. Ik weet niet wat die Hollandse "koks" (de combinatie van "Holland en kok" alleen al 🤮) daar door het eten van de ploeg mengen maar ben benieuwd. Nee, kwil t nie weten
Pro: hij rijdt nog 4 koersen waarvan twee monumenten (vs 3 ardennenklassiekers (zonder BP) - met maar 1 monument), hij heeft al bewezen in vorm te zijn, hij kan team-punten pakken - potentieel dus zeker een hoop punten die niet veel ardennenrenners zullen halen
grootste vraagteken/risico is inderdaad in hoeverre hij zich gaat moeten opofferen voor WVA.
Is hij nog een must have nu tov een goede Ardennentransfer?
Met alle uitvallers is hij plots wel medefavoriet in RVV, wat verwachten jullie in P-R?
Met dat hij bij Visma zit is er wel een groot risico op uitval door ziekte. Ik weet niet wat die Hollandse "koks" (de combinatie van "Holland en kok" alleen al 🤮) daar door het eten van de ploeg mengen maar ben benieuwd. Nee, kwil t nie weten
Pro: hij rijdt nog 4 koersen waarvan twee monumenten (vs 3 ardennenklassiekers (zonder BP) - met maar 1 monument), hij heeft al bewezen in vorm te zijn, hij kan team-punten pakken - potentieel dus zeker een hoop punten die niet veel ardennenrenners zullen halen
grootste vraagteken/risico is inderdaad in hoeverre hij zich gaat moeten opofferen voor WVA.
Omdat hij bijna de enige is bij Visma die niet ziek of gevallen is.
Voor de rest: er zijn maar weinig alternatieven die bewezen hebben in vorm te zijn.