Dat is niet normaal hoe dat die manne kunnen vlammen eens in de kadans weg.Wout zegt dat leer je opbouwen van bij de jeugd hardheid voor snelheid kweken noemen ze dat De inhoud om een wedstrijd uit te rijden nadien.
1.Visma is buitencategrie,2.jongere generatie komt steeds meer op BV.Morgado en Gautherat.3 Achter Visma komen verschillende ploegen in aanmerking bv. UAE .4.zonder MVDP alpecin niet sterk genoeg ,ze hebben de klasse nodig van de wereldkampioen en 5.Er is geen voorfinale meer ,als sterke mannen als Wout ,Mattheui ,pogacar Evenepoel, willen aanvallen van 50 of 60 km van het einde doen die dat en ze houden het vol,dat maakt het atractiever .
En mijn ploeg sinds mijn 6 jaar hebben de boeren van Brugge stil gekregen ,het was spannender dan de koers ,het verschil is zo groot dat is toch niet normaal ,en dat op alle gelederen.
Nee ,ik ben al vanaf mijn 6 de naar de koers aan het kijken ,het jaar van Lucien Van Impe dan heb je kennis en ervaring genoeg om tot die conclusie te komen. Ik doe al jaren mee aan de gouden spelen ,Zweeler heb ik gedaan ,en vele prijzen gewonnen ,maar de ultieme bekroning heb ik nog niet gehaald wel een paar keer er dicht bijgeweest.En nu de arbeid.
Dezelfde uitkomst als vorig jaar Visma en nog eens Visma maar dat het geen garantie biedt voor het vervolg als Mathieu opnieuw van de partij is.
Dat Bernal terug is!
Dat de wielermanager website echt bagger is.
Amaai wat een monsterzin, je hebt echt adem op overschot, indrukwekkend.
1.Visma is buitencategrie,2.jongere generatie komt steeds meer op BV.Morgado en Gautherat.3 Achter Visma komen verschillende ploegen in aanmerking bv. UAE .4.zonder MVDP alpecin niet sterk genoeg ,ze hebben de klasse nodig van de wereldkampioen en 5.Er is geen voorfinale meer ,als sterke mannen als Wout ,Mattheui ,pogacar Evenepoel, willen aanvallen van 50 of 60 km van het einde doen die dat en ze houden het vol,dat maakt het atractiever .