In een ideale Wielermanagerwereld heb je voor elke wedstrijd 12 van jouw 20 renners die aan de start staan. Dat op zich lijkt me al ongelooflijk moeilijk. Zo niet, onmogelijk. Tegelijkertijd maakt dat deel uit van de funfactor van het spel. Succes en veel plezier.
Jouw manier van reageren zegt genoeg met wat voor een persoon ik hier te maken heb. Altijd wel gemakkelijk om vanachter je schermpje stoer te doen en anderen uit te schelden. Chapeau
We zijn een forum om elkaar te helpen en als iemand een vraag heeft mag hij/zij die hier gerust stellen.
Ook al staan sommige zaken in de spelregels, kan wat extra duiding soms nodig zijn voor degenen die dit nodig achten. Niet iedereen is hier reeds jaren vertrouwd met de spelregels of het reilen en zeilen van dit spel.
Grote fout: opstelling adhv "de omloop" maken.
Als je in de einduitslag hoge ogen wil gooien doe je er goed aan die eerste koers niet te hoog in de rangschikking te staan ;)
In een ideale Wielermanagerwereld heb je voor elke wedstrijd 12 van jouw 20 renners die aan de start staan. Dat op zich lijkt me al ongelooflijk moeilijk. Zo niet, onmogelijk. Tegelijkertijd maakt dat deel uit van de funfactor van het spel. Succes en veel plezier.
Je kan uw opstelling per speeldag aanpassen, geen probleem dus
Wat heb jij gesnoven man?