Nu Laporte past voor DDV en de Ronde, blijft er enkel Roubaix over. Vraag is wat hij nog waard is daar.
Nu vraag ik me af wat jullie denk dat de interessantste optie is? Laporte nu vervangen door Jorgenson of wachten tot na Roubaix en vervangen door Skjelmose of Healy? Andere opties zijn ook welkom in de comments.
Wat met Laporte?
Houden tot Roubaix en vervangen door Skjelmose
Houden tot Roubaix en vervangen door Healy
Nu vervangen door Jorgenson
Nu vervangen door Benoot
Laporte is een winnaar!
(van de slechtste points per million renner in de wielermanager dit jaar)
Hij was al 3kg kwijt door zijn ziekte én er is sprake van een zitvlakblessure, dat wordt dus niks. Ik heb hem zondagochtend vervangen door Stuyven. Mijn Ardennenoffensief verliest daardoor ietwat aan kracht maar ik heb nu wel een extra man in vorm voor o.a. de 2 monumenten.
Alles op die ene koers zetten met Laporte lijkt me nu ook wel wat risky
Hangt er ook vanaf hoeveel en welke renners je al hebt / nog niet hebt voor de Ardennen.
Moet je nog eventuele toppers (à la Remco / Pogi) inbrengen?
Hoeveel renners van deze die je al hebt voor Ardennen maken ook effectief kans op een hoop punten?
Want met de 10 miljoen die vrijkomt kan er eventueel wel een van die toppers ingebracht worden in plaats van iemand die voor top 10-15 gaat in andere koersen.
Die afweging/berekening zal voor iedereen anders zijn natuurlijk.
Momenteel wacht ik nog even af om hem eruit te halen omdat ik hem normaal gezien wel nodig heb bij men Ardennentransfers
Nu vervangen door Stuyven