Met slechts 2 wissels meer over wordt het sowieso niets meer voor mij.
Natuurlijk zijn er nog 2 monumenten voor de ardennen, dus een pionnetjes extra zou wel interessant zijn, maar dan moet ik het ganse ardennenluik doen met:
Benoot, Wellens, Pidcock, Mohoric, Van Gils, Powless?? en Matthews + die laatste wissel. (Evenepoel?)
Ik vraag me af of dit voldoende zal zijn?
Dus de vraag van enkele miljoenen hier is nu? Mn 2 wissels sparen voor de ardennen zodat ik evenepoel en mss pogi kan brengen (of SKJELMOSE) of wva er nu al uithalen voor bvb jorgenson?
Het klinkt misschien een beetje sadistisch, maar het “voordeel” aan het uitvallen van Van Aert is dat je nu wel extra budget hebt om Pogacar erin te brengen voor de Ardennenklassiekers. Zeker als je Laporte al in je team had.
Het serieuze is er vanaf bij mij, ik stop ermee net zoals mn vrienden. Jammer dat het gebeurt is maar het is te veel nu. Veel succes nog aan iedereen.
Inderdaad. En cosnefroy wint vandaag, misschien ook wel interessant voor de ardennen.
Maar nu..
Benoot er nog in brengen mrt oog op de volgende koersen
Of wachten voor pogi, Remco, skellmose, van Gils, ..
Ik hou mijn resterende tranfers voor de ardennen
Met slechts 2 wissels meer over wordt het sowieso niets meer voor mij.
Natuurlijk zijn er nog 2 monumenten voor de ardennen, dus een pionnetjes extra zou wel interessant zijn, maar dan moet ik het ganse ardennenluik doen met:
Benoot, Wellens, Pidcock, Mohoric, Van Gils, Powless?? en Matthews + die laatste wissel. (Evenepoel?)
Ik vraag me af of dit voldoende zal zijn?
Dus de vraag van enkele miljoenen hier is nu? Mn 2 wissels sparen voor de ardennen zodat ik evenepoel en mss pogi kan brengen (of SKJELMOSE) of wva er nu al uithalen voor bvb jorgenson?
Zoiezo twee transfers inbrengen voor de Amstel & Ardennen. Derde nog afwachten op het deelnemersveld van de monumenten.
Het klinkt misschien een beetje sadistisch, maar het “voordeel” aan het uitvallen van Van Aert is dat je nu wel extra budget hebt om Pogacar erin te brengen voor de Ardennenklassiekers. Zeker als je Laporte al in je team had.
& is Benoot nog de moeiten waard ?
Ik spaar voor Ardennen..