Aangezien deze problematiek zich eerstdaags weer zal manifesteren denk ik dat we, met enige urgentie, moeten bekijken hoe we dit aanpakken.
Dit gezien de frustraties die het kan opwekken bij gedreven community members
Opties die ik in het achterhoofd had:
RMT vervangen door BMP (beoordeel mijn ploeg)
Een vaste RMT commissaris aanstellen die kundig advies geeft op elke post in deze categorie. Ik wil hiervoor wel een rol spelen indien gewenst
Vriendelijk verzoeken het grondgebied te verlaten
...
Indien andere voorstellen hoor ik ze graag. Deadline om dit thema te behandelen is 7 februari
Het volk heeft gesproken. Bij deze lijkt de kogel door de kerk.
jos.brinkie startte een referendum met het voorstel mij aan te stellen tot RMT commissaris. Een overweldigende meerderheid stemde hiermee in.
Naast de 25 stemmen voor, waren er ook twee bezwaren:
JoRo had zijn twijfels in deze post. Bij verder overleg heeft hij beslist gewoon zelf de RMT posts niet te lezen, dus zijn stem werd weerhouden. Jammer, want hij zou nochtans zelf een uitstekende RMT commissaris kunnen zijn met zijn kennis van zaken. (Zie voospelling Derek Gee - Giro '23)
MaDe uitte ook protest. Deze post was echter weinig constructief en als gevolg kreeg hij van niets of niemand bijval. Dus ook zijn stem werd weerhouden.
Overmorgen mogen we ons opnieuw aan een stortvloed van RMT's verwachten, dit tot aan de start van de omloop.
Bij uitblijven van een officiele verbanning van dit afgrijselijke fenomeen heeft een meerderheid in deze gemeenschap een duidelijke stem uitgebracht.
Als gevolg zal ik de last van Commisaris met trots op mijn schouders nemen, en zal ik deze rol tot mijn beste vermogen invullen.
Uiteraard is verder iedereen vrij om ook RMT's te beoordelen en sta ik open voor (beschaafd) debat.
Afwachtend van mijn eerste opdracht teken ik hoogachtend
Commisaris Roze Remo
Ik vraag mij vooral af wat we moeten doen met de posts van "roze Remo" of andere aliassen die hij/zij heeft... ?
Kan je een gebruiker blokkeren zodat je dat gezeik niet meer moet lezen?
Roze Remco strikes again😂
Ik snap de frustratie hierover maar je kan het probleem niet echt verhelpen tenzij roze Remo administrator rechten krijgt en enkel hij kan reageren op die RMT berichten. Maar ook dat is moeilijk in te regelen want je kan creatief een andere titel kiezen waardoor toch iedereen kan reageren.. een rol van commissaris is allemaal goed en wel maar uiteindelijk kan iedereen de post toch lezen en hier op reageren. Dit zal ook gebeuren en dan zie ik het nut er niet van in... Bijlages verbannen zoals werd voorgesteld is een optie, het zal mss wat verbetering brengen maar het probleem niet oplossen. Ik vrees dat je moet accepteren dat het onderdeel van het forum is en dat je die berichten dan maar niet moet lezen. Een apart topic openen waar ze de RMT posts kunnen droppen kan ook maar zal niet uitsluiten dat er hier geen meer komen.
Gewoon geen bijlagen meer toelaten, als ze hun team al moeten gaan uittypen laat 95% het al varen en gaan ze gericht vragen stellen ipv gans hun inboedel te spuwen en eigenlijk niets te vragen, wat ben je er nu mee dat iemand je team een 6 of 8 of 9/10 geeft.
Ik stel voor dat we Roze Remo aanstellen tot RMT commissaris. Als je het daarmee eens bent gelieve dan deze reactie een 👍 te geven.
Ik heb op zich geen problemen met RMT's maar het is wel vervelend dat daar 100 verschillende posts voor worden aangemaakt. Maak gewoon 1 post die RMT noemt en iedereen die wilt kan daar zijn ploeg in posten. Dan krijg je 1 lange post waar je verschillende teams in te zien krijgt en niet al die posts met 1 of 2 antwoorden op. 😉