Maciejuk rijdt gelukkig pas volgende week mee in CBDP!😀
Zouden Kung, Wellens, Hayter, Bjerg,.. en een paar andere kleppers gaan proberen een sprint te ontlopen? Zoals Vanmarcke vorig jaar probeerde, het lukte wel bijna...
ja kans zit er wel in - maar denk dat ze slagkracht te kort komen. En de incentive om risico te nemen wat te klein is. Kung en Wellens willen gewoon wat ritme opdoen omdat ze geen PN/TA gereden hebben
vreemd idd, vorig jaar heeft hij de koers opengebroken en het was duidelijk dat msr dit jaar terug op zijn programma stond. Ik zie dat hij ook op de startlijst van Nokere staat.
Ik denk dat dit strategisch is, je moet eens goed kijken :Dat zijn allemaal renners die op korte tijd een venijnige versnelling kunnen doen,dus vanaf juist voor de Cipressa full press naar boven en dan springt Pogi weg. En Wellens rust te gunnen voor de E3 en de rest.
Dat kan als hij Pogi kan volgen en MVDP,MSR is een koers daar moet je niet beste benen hebben ,maar geluk ,je moet op het belangrijkste moment op de juiste plaats zitten,maar met Pogi vervalt dat allemaal ,Die bruuske versnelling ,want de koers begint op 20 km van de meet.Daarvoor is het drinken ,eten en niet vallen.
Wellens in NK EN MSR.
Wellens start wel in MSR en niet in Nokere of Denain, selecties net bevestigd door UAE
vreemd idd, vorig jaar heeft hij de koers opengebroken en het was duidelijk dat msr dit jaar terug op zijn programma stond. Ik zie dat hij ook op de startlijst van Nokere staat.
Wellens verkiest Denain, op een lager niveau hoopt hij eens te winnen wellicht.
Ik denk dat dit strategisch is, je moet eens goed kijken :Dat zijn allemaal renners die op korte tijd een venijnige versnelling kunnen doen,dus vanaf juist voor de Cipressa full press naar boven en dan springt Pogi weg. En Wellens rust te gunnen voor de E3 en de rest.
Blijkbaar zal Mcnulty de plaats van Wellens innemen in MSR. (volgens PCS)
is nog een voorlopige startlijst maar vind het ook wel raar