Ik snap echt niet hoe mensen Hirschi zelfs in dezelfde categorie zien als al die andere renners. Hij is enkel een optie voor het Ardennenwerk en daarvoor kan je evengoed zijn vorm afwachten. Maar oke, hoe meer mensen er met Hirschi starten hoe hoger ik in het klassement eindig dus jullie doen maar
Voor 6M pak je gewoon beter een extra Visma renner zoals Jorgenson of Tratnik
Is gewoon 12de in de UCI ranking, zonder de punten van een grote ronde. Dat maakt hem de 5de beste in de eendagskoersen renners. Hij zal misschien te kort komen op de kasseien, wat iets nieuw voor hem is. Maar met zo'n talent weet je nooit. En indien niet heb je hem toch al voor Strade en de Ardenneklassiekers. Je moet geen 10 renners in het begin zetten voor die laatstke koersen, maar als je na valpartijen of een bepaalde taktiek al transfers moet gebruiken is het toch goed om een of twee renners te hebben, zeker een klepper zoals Hirschi. Het is een kwestie van evenwicht. Mensen die Benoot nemen hebben minden nood aan een Hirschi. Het blijven allemaal gokjes, ik ga die proberen ; misschien ga het slecht uitdraaien, maar zo zeker als jouw zou ik niet zijn.
Ik snap echt niet hoe mensen Hirschi zelfs in dezelfde categorie zien als al die andere renners. Hij is enkel een optie voor het Ardennenwerk en daarvoor kan je evengoed zijn vorm afwachten. Maar oke, hoe meer mensen er met Hirschi starten hoe hoger ik in het klassement eindig dus jullie doen maar
Voor 6M pak je gewoon beter een extra Visma renner zoals Jorgenson of Tratnik