Sorry maar deze logica volg ik niet. MVDP had je altijd van de start moeten nemen met uitzondering van plan Pogacar misschien. Maar dan zou je deze vraag niet stellen.
Je neemt 2 renners (Kung en Van Baarle) mee die vooral schitteren in E3, RVV en PR, en je wilt zonder enige aanleiding hen eruit doen voordat er zelfs een definitieve startlijst voor deze koersen verschenen is?
Ja ben altijd al beetje 'n koppige dwarsligger geweest, maar MVDP begint er pas aan in MSR. En geen plan Pogi. Wel plan Evenepoel. 😂 Heb toch teveel renners voor de hiervoor door jou opgesomde koersen.
Een rittenkoers kan je niet als graadmeter gebruiken voor iemand die in de klassiekers wil schitteren, een doorsnee renner rijdt daar geen platte prijs omdat die zich spaart, kijk maar naar Asgreen in 2021 in alle koersen voor de E3 van dat jaar. Een rouwproces kan blokkerend of motiverend werken dat kan je nu nog niet weten, Boonen bijvoorbeeld reed naar zijn gevoel zijn beste PR in 2014 een paar weken nadat zijn vrouw een miskraam had gekregen, de uitslag verbloemd dit een beetje omdat hij toen in de finale niet meer kon schakelen en veel te zwaar stond.
Sorry maar deze logica volg ik niet. MVDP had je altijd van de start moeten nemen met uitzondering van plan Pogacar misschien. Maar dan zou je deze vraag niet stellen.
Je neemt 2 renners (Kung en Van Baarle) mee die vooral schitteren in E3, RVV en PR, en je wilt zonder enige aanleiding hen eruit doen voordat er zelfs een definitieve startlijst voor deze koersen verschenen is?
beiden hun races moeten komen dus geen van beide
Persoonlijk vind ik dat DVB niet zo goed bezig in de Tirreno en vrees ik dat het rouwproces van SK zijn prestaties zal ondermijnen.